Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unga fant ett laaangt hoppetau. Må være to for at de andre hopper. Så eldste og mannen snurra og jeg måtte prøve å hoppe meg inn i fart. Vellykka. Men hoppa buksa av etterhvert som mannen og eldste satte opp farten. Mannen prøvde også. Buksa datt av han også [emoji23][emoji23]Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva dere prater om![]()
Det skal desverre bli kaldere og våtere her også i dagene som kommer.
Fikk bare med meg at alle mistet buskene så jeg begynte å bli litt nysgjerrigUnga fant ett laaangt hoppetau. Må være to for at de andre hopper. Så eldste og mannen snurra og jeg måtte prøve å hoppe meg inn i fart. Vellykka. Men hoppa buksa av etterhvert som mannen og eldste satte opp farten. Mannen prøvde også. Buksa datt av han også [emoji23][emoji23]
De var råkule. Hvilken side var det?Så mye kult på den ene siden
Vis vedlegget 225387 Vis vedlegget 225388 Vis vedlegget 225389 Vis vedlegget 225390 Vis vedlegget 225391 Vis vedlegget 225392
[emoji23][emoji23][emoji23] Uff ja [emoji14]Fikk bare med meg at alle mistet buskene så jeg begynte å bli litt nysgjerrig![]()
Vel det var jo deg og mannen din som mistet buksene så det kunne være "humpeti-dumpeti" du snakket og.[emoji23][emoji23][emoji23] Uff ja [emoji14]
Hahaha. Foran unga liksom? [emoji23] Så drøye er vi ikke gitt hihiVel det var jo deg og mannen din som mistet buksene så det kunne være "humpeti-dumpeti" du snakket og.
Dog jeg tvilte på det siden dette er et åpent forum...
Nupp. Aldri falt meg inn å se på slike ting. [emoji13][emoji56]God kveld. Er det noen som ser på Eurovision i kveld?
Jeg gjør ikke.God kveld. Er det noen som ser på Eurovision i kveld?
Fikk ikke med meg at det var foran ungene med en gangHahaha. Foran unga liksom? [emoji23] Så drøye er vi ikke gitt hihi
[emoji56] Kan gå litt fort i svingene denne lesinga ja [emoji14]Fikk ikke med meg at det var foran ungene med en gang
Kjekk? Ikke somla meg til å se den enda.Jeg gjør ikke.
Ser på Batman vs. Superman
Fikk bare med meg kommentarene på forrige side..[emoji56] Kan gå litt fort i svingene denne lesinga ja [emoji14]
Helt grei til nå.Kjekk? Ikke somla meg til å se den enda.
Hehe, antatt utendørs med ungene som tilskuere utenfor huset virker litt drøyt...Hahaha. Foran unga liksom? [emoji23] Så drøye er vi ikke gitt hihi
Sånn litt.God kveld. Er det noen som ser på Eurovision i kveld?
Det eneste jeg fikk med meg var at det begge mistet buksene, ikke hvor det var eller om det var andre tilstedeHehe, antatt utendørs med ungene som tilskuere utenfor huset virker litt drøyt...