☆ Skravletråd Mai ☆

Er ikke sikker på hvor glad jeg egentlig er i det selektive hukommelsen min [emoji14]

Den husker hvor godt jeg syns blåskjell er, men ikke hvor mye ork jeg syns det å rense dem er.
Det husker jeg ikke på før jeg står der med 1 kg skjell som må renses før de skal dampes
Hehe, litt sånn jeg er med reker [emoji23]

Hei Musemor :) alt bra med deg?

Hva tror du gjør at du føler deg babysyk? Selv om du skriver det er uaktuelt mener jeg. Savn etter en baby eller litt keen på en 4. ? Bare lurer :) klem
Alt er egentlig bare bra.
Tror årsaken egentlig er at jeg har ei venninne med en på 2,5 måneder, og ei som fikk en i går..
Inntil de fikk var jeg fint ferdig.
Får vel bare låne dem litt :)

Hallo damer! Har alle en fin lørdagskveld? Her er jeg inne med mini imens mannen har løpt holmenkollstafetten med påfølgende bankett. Sitter i hans store deilige joggebukser, et glass vin og søple-TV på kjernen (reality-snæx Hehe) hva gjør dere i kveld? [emoji5]

Hei :D Fin kveld her, i fred og ro. Alene mens lille sover. Høres ikke så verst ut hos deg heller :) Tipper jeg setter på MGP eller noe.

Alt er egentlig bare bra.
Tror årsaken egentlig er at jeg har ei venninne med en på 2,5 måneder, og ei som fikk en i går..
Inntil de fikk var jeg fint ferdig.
Får vel bare låne dem litt :)

Ja ser den. Min er 9 mnd nå og merker jeg dagdrømmer om neste allerede... plutselig var 4 av venninnene mine gravide! Nå er det i gang. --selv om jeg egentlig vil ha noen år med han alene før nestemann. Disse hormonene altså[emoji23]

Ja ser den. Min er 9 mnd nå og merker jeg dagdrømmer om neste allerede... plutselig var 4 av venninnene mine gravide! Nå er det i gang. --selv om jeg egentlig vil ha noen år med han alene før nestemann. Disse hormonene altså[emoji23]
Jeg nærmer meg også eggløsning og da har jeg også større sjanse på å bli babysyk :P

Back
Topp