☆ Skravletråd Mai ☆

Etter at jeg gikk gravid har negla mine blitt mye sterkere, så trenger ikke lakk slik egentlig. Før måtte jeg ha det med en gang det ble litt lenge, ellers "flata" dem ut ytterst[emoji85]
Å så herlig da, neglene mine har alltid hvert sånn, bitte litt bedre i svangerskapet da

Stappa på middag. Tok en ekstra tbl. så delvis neddopa haha , slik at jeg skulle klare spise . Så gale

Sambo har sjeldent problemer med å dra ut til kompisen sin for å spille (skjer ikke så ofte), og kan være litt loka og virke som han ikke bryr seg. Jeg kjenner han jo, så vet han er god. Men i dag overgikk han seg selv. Han ville egentlig ikke dra, fordi jeg er dårlig. Men jeg insisterte og lovte å ringe om jeg må ha hjelp eller han nå komme hjem.

Litt etter han dro (han var sent ute), så sender han meg melding om at dette lå ute på trappa [emoji24] Da har han svingt bortom butikken og satt fra seg det her til meg. Søt da [emoji173]
71634d6820741758b2c1177ef9aa4b81.jpg

Er ikke sikker på hvor glad jeg egentlig er i det selektive hukommelsen min :P

Den husker hvor godt jeg syns blåskjell er, men ikke hvor mye ork jeg syns det å rense dem er.
Det husker jeg ikke på før jeg står der med 1 kg skjell som må renses før de skal dampes

Sambo har sjeldent problemer med å dra ut til kompisen sin for å spille (skjer ikke så ofte), og kan være litt loka og virke som han ikke bryr seg. Jeg kjenner han jo, så vet han er god. Men i dag overgikk han seg selv. Han ville egentlig ikke dra, fordi jeg er dårlig. Men jeg insisterte og lovte å ringe om jeg må ha hjelp eller han nå komme hjem.

Litt etter han dro (han var sent ute), så sender han meg melding om at dette lå ute på trappa [emoji24] Da har han svingt bortom butikken og satt fra seg det her til meg. Søt da [emoji173]
Slike menn er gode å ha :-)

Er ikke sikker på hvor glad jeg egentlig er i det selektive hukommelsen min [emoji14]

Den husker hvor godt jeg syns blåskjell er, men ikke hvor mye ork jeg syns det å rense dem er.
Det husker jeg ikke på før jeg står der med 1 kg skjell som må renses før de skal dampes
Hmm...kan jo være litt kjipt det.
Men tenk så glad du blir etterpå :-)

Vi har 3 stykker på 10, 5 og 2 år.
På grunn av at jeg var syk tidligere kom vi sent i gang med å få barn.
Lille U kom en måned før jeg fylte 40 år, så jeg er for gammel (etter min mening)
Jeg var egentlig fint ferdig etter 2 og mannen klarte å overbevise meg til å gå for en til.
Med keisersnittet steriliserte jeg meg, derfor ikke mulig.
Hadde også invalidiserende bekkenløsning sist, og blir verre for hvert svangerskap.
Dersom vi får en til er jeg ikke sikker på om jeg noen gang vil bli "frisk" igjen.
Itillegg så trenger vi hjelp siden jeg er diagnostisert med habituell abort så prøveperiodene er lange

Har også en krevende jobb med en del reising og lange dager som er vanskelig nok med 3 små.

Hei Musemor :) alt bra med deg?

Hva tror du gjør at du føler deg babysyk? Selv om du skriver det er uaktuelt mener jeg. Savn etter en baby eller litt keen på en 4. ? Bare lurer :) klem

Litt slitne unger har vært ute siden frokost. Nå spurte de om å få gå på loftet og spille så nå spiller de super Mario

Lillemor sov for lite i formiddag og har også vært mye ute og var sliten så jeg satte meg inne og ammer og hun sover på fanget mitt.

Vi har rett og slett en sommerdag. Og deilig er det. Men man kan bli sliten av så mye sol og frisk luft. Godt med en hvil

Ah har dere hatt sommer i dag? Så Missunnelig. Håper hvilen ladet batteriene :)

Unga fant det svære hoppetauet. De hoppa til mens jeg og pappaen snurra. Jeg spør om de ikke kan hoppe inn mens det er fart. Det var visst ikke så lett. Så jeg måtte prøve. Fikk det til. Dessverre setta de to opp farten og jeg hoppa buksa mi rett av [emoji23][emoji23][emoji23]

Haha! [emoji23]ser det for meg. Sprekt da!

Fantastisk! Bedre enn blomster synes jeg :) :)

Hallo damer! Har alle en fin lørdagskveld? Her er jeg inne med mini imens mannen har løpt holmenkollstafetten med påfølgende bankett. Sitter i hans store deilige joggebukser, et glass vin og søple-TV på kjernen (reality-snæx Hehe) hva gjør dere i kveld? [emoji5]

Back
Topp