Hoppa litt over nå.
Vært på Leos i 3.5 t. Kosa oss med mat og slush. Nå hjemme. Lørdagsgodt utdelt. De gikk for å se Ronja Røverdatter oppe.
Jeg og mannen nede for x files [emoji14]
Hehe, godt å fordele seg på to etasjer[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoppa litt over nå.
Vært på Leos i 3.5 t. Kosa oss med mat og slush. Nå hjemme. Lørdagsgodt utdelt. De gikk for å se Ronja Røverdatter oppe.
Jeg og mannen nede for x files [emoji14]
Det gjør vi ogsåElsker vafler [emoji14]
1, 2, 3... Da har jeg råd til et innlegg til. Er det banneregler på forumet? [emoji14]
Litt slitne unger har vært ute siden frokost. Nå spurte de om å få gå på loftet og spille så nå spiller de super Mario
Lillemor sov for lite i formiddag og har også vært mye ute og var sliten så jeg satte meg inne og ammer og hun sover på fanget mitt.
Vi har rett og slett en sommerdag. Og deilig er det. Men man kan bli sliten av så mye sol og frisk luft. Godt med en hvil
Det går tålelig greit. Hun har desverre erfaring med det også, har vært uføretrygdet siden jeg gikk på barneskolen :-(Stakars, det høres veldig slitsomt ut. Klarer hun å holde mot og humør? Kan se for meg at det også kan være tøft..
To timer på tur med ungene og bikkja til mamma.. klarte iallefall å nå 12 000 skritt. Hvor langt er det i km tro?
R løp halve veien da, hun trener til maraton den galingen.
Jeg kan ikke huske sist. Når jeg gikk gravid kanskje [emoji14]
Jeg må egentlig fikse hele rommet til snuppa. Bah.
Men du! God unnskyldning for morsom shopping![]()
Helt herlig.Høres fantastisk ut![]()
Så herligDet gjør vi også
Frøkna vil gjerne ha vafler istedenfor godteri, det vil ikke eldsten, men han er borte denne helgen...
Hæ? Veldig enkelt i grunn [emoji23]Det vanskeligste er å la alt ligge, og bare være lat [emoji14]
Det er leit at man skal måtte venne seg til slikt synes jegDet går tålelig greit. Hun har desverre erfaring med det også, har vært uføretrygdet siden jeg gikk på barneskolen :-(
Veldig. Litt lei av tegnefilmer også etterhvertHehe, godt å fordele seg på to etasjer[emoji23]
Jeg har satt stopp. Gikk bananas forrige uke. Godt lille er liten og vokser sakte nå [emoji14] Så har hun de en stund.Jepp, gleder meg til shopping[emoji1][emoji1][emoji1]
Helt herlig.
Nå er mannen igang med å grille pizza (pizzastein på grillen) til middag.
Ikke blitt så mye husarbeid som jeg planla. Vasket klær men ikke brettet og i liten grad vasket hus. Jeg har vært ute med lille. Mannen har klippet gresset, vi har spilt øve-krocket med ungene. Dvs, to "porter" og en pinne som skulle rundes før retur. De har aldri prøvd før så full bane trengte de ikke. Også har vi ikke en hage som er i vater noen som helst vei, så det er ikke så lett... ;-)
Men vi har kost oss
Jeg fikser det ikke [emoji14] Blir stressa..Hæ? Veldig enkelt i grunn [emoji23]
De gjør ikke det nei, men svigermor kommer på mandag så litt rydding og ordning av gjesterom må vi få tatt i løpet av helgaDet er godt! Lille knakk vår pizzastein forrige dagen så må ordne ny.
Høres ut som dere har hatt en fin dag, og det er det viktigsteKlærne er går ingensteder, desverre [emoji14]
Tror det er mange slike plener i vårt langstrakte land.
Ja, ser den. Greit at det ser ålreit utDe gjør ikke det nei, men svigermor kommer på mandag så litt rydding og ordning av gjesterom må vi få tatt i løpet av helga
4 gutter. De er en god del eldre . Yngste dems går i 3 klasse og han liker leke med de hihi. Syns de er morsommeSå herlig[emoji1] har de barn på samme alder?
Takk takkGod bedring til deg[emoji4]