Stappa på middag. Tok en ekstra tbl. så delvis neddopa haha , slik at jeg skulle klare spise . Så gale
Hva spiste du? Og får jeg spørre hva tbl var for? God bedring iaf[emoji5][emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stappa på middag. Tok en ekstra tbl. så delvis neddopa haha , slik at jeg skulle klare spise . Så gale
Hjemme igjen.nå
Godt å legge seg i sofaen i grunn
Huff. Håper du blir bedre snartStappa på middag. Tok en ekstra tbl. så delvis neddopa haha , slik at jeg skulle klare spise . Så gale
Hehe, litt sånn jeg er med reker [emoji23]Er ikke sikker på hvor glad jeg egentlig er i det selektive hukommelsen min [emoji14]
Den husker hvor godt jeg syns blåskjell er, men ikke hvor mye ork jeg syns det å rense dem er.
Det husker jeg ikke på før jeg står der med 1 kg skjell som må renses før de skal dampes
Alt er egentlig bare bra.Hei Musemoralt bra med deg?
Hva tror du gjør at du føler deg babysyk? Selv om du skriver det er uaktuelt mener jeg. Savn etter en baby eller litt keen på en 4. ? Bare lurerklem
Enig [emoji173]Slike menn er gode å ha![]()
Det skal jegHerlig å ha mye igjen av kvelden etter besøk. Kos deg på sofaen![]()
Helt klart jsLigger langflat på sofaen selv. Digg
Og vel fortjentGodt å legge seg i sofaen i grunn
Jeg også!Fantastisk! Bedre enn blomster synes jeg![]()
![]()
Hmm...kan jo være litt kjipt det.
Men tenk så glad du blir etterpå![]()
Hehe, litt sånn jeg er med reker [emoji23]
Hallo damer! Har alle en fin lørdagskveld? Her er jeg inne med mini imens mannen har løpt holmenkollstafetten med påfølgende bankett. Sitter i hans store deilige joggebukser, et glass vin og søple-TV på kjernen (reality-snæx Hehe) hva gjør dere i kveld? [emoji5]
Takk det synes jeg ogsåOg vel fortjent![]()
Alt er egentlig bare bra.
Tror årsaken egentlig er at jeg har ei venninne med en på 2,5 måneder, og ei som fikk en i går..
Inntil de fikk var jeg fint ferdig.
Får vel bare låne dem litt![]()
Ja!Så mye kult på den ene siden
Vis vedlegget 225387 Vis vedlegget 225388 Vis vedlegget 225389 Vis vedlegget 225390 Vis vedlegget 225391 Vis vedlegget 225392
Ikke santJa!Knall
Så mye kult på den ene siden
Vis vedlegget 225387 Vis vedlegget 225388 Vis vedlegget 225389 Vis vedlegget 225390 Vis vedlegget 225391 Vis vedlegget 225392
Jeg nærmer meg også eggløsning og da har jeg også større sjanse på å bli babysykJa ser den. Min er 9 mnd nå og merker jeg dagdrømmer om neste allerede... plutselig var 4 av venninnene mine gravide! Nå er det i gang. --selv om jeg egentlig vil ha noen år med han alene før nestemann. Disse hormonene altså[emoji23]