☆ Skravletråd Mai ☆

Æsj[emoji85][emoji29] klarte å kløne til neglelakken[emoji36] Alltid[emoji85][emoji29]

Litt over hundre, spørs jo på aktiviteten men jeg er da ihvertfall her og håper jo selvsagt at vi skal greie det [emoji4]
De trenger jeg sikkert alene. Falt litt av jakten på 1500 i frustrasjon over app. Men kommet lenger i candy crush ;-)

Litt over hundre, spørs jo på aktiviteten men jeg er da ihvertfall her og håper jo selvsagt at vi skal greie det [emoji4]
De trenger jeg sikkert alene. Falt litt av jakten på 1500 i frustrasjon over app. Men kommet lenger i candy crush ;-)

Takk[emoji2] Da skal den prøves neste gang[emoji106]
Det som gikk feil for meg i kveld var at vi fikk den ikke ut fra bollen med varm bunn raskt nokk.
Du kan sette den en 10-15 sekunder i kaldt vann før du tilsetter urtene for å unngå det problemet

I morgen .å jeg rydde mer :(
Gleder meg til vi blir ferdige

Jeg må starte med rommet til lillemor. Igjen er det blitt nedlassa av masse rot[emoji85] ho sover hos oss, men tenkte hvertfall hu kunne fått lekene sine dit[emoji4]

Ah, ja da skal jeg håpe du får et anfall så de finner ut av det da [emoji14]

Peanøtter er ikke nøtter. :)
Men mange har jo kryssallergier da. Jeg kan ikke spise nøtter, men peanøtter og mandler går helt fint. Så jeg skal prøve meg på den en gang :)

Haha ja, håper på det!

Verstingen for han er peanøtter i allefall. Kan spise mandler, utenfor pollensesong. Men peanøtter da snurper halsen seg raskt. Han har mye kryssallergier, og atopisk eksem. Alt fra jordbær til sjokolade. Men enkelte ting spiser han om vinteren, med forsiktighet, og enkelte ting gir såppass lite ubehag at han spiser det allikevel.

Men kaka hørtes i allefall spennende ut!

Back
Topp