Det var det da.Vi klarer dette[emoji6] ikke mange per snute hvis ikke alle bare forsvinner da[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det da.Vi klarer dette[emoji6] ikke mange per snute hvis ikke alle bare forsvinner da[emoji28]
Jeg er sånn nestenIkke tell med meg, jeg er ikke her
De trenger jeg sikkert alene. Falt litt av jakten på 1500 i frustrasjon over app. Men kommet lenger i candy crush ;-)Litt over hundre, spørs jo på aktiviteten men jeg er da ihvertfall her og håper jo selvsagt at vi skal greie det [emoji4]
De trenger jeg sikkert alene. Falt litt av jakten på 1500 i frustrasjon over app. Men kommet lenger i candy crush ;-)Litt over hundre, spørs jo på aktiviteten men jeg er da ihvertfall her og håper jo selvsagt at vi skal greie det [emoji4]
Det som gikk feil for meg i kveld var at vi fikk den ikke ut fra bollen med varm bunn raskt nokk.Takk[emoji2] Da skal den prøves neste gang[emoji106]
Det hadde viHadde dere det koselig ute [emoji4]
I morgen .å jeg rydde mer
Gleder meg til vi blir ferdige
Ah, ja da skal jeg håpe du får et anfall så de finner ut av det da [emoji14]
Peanøtter er ikke nøtter.
Men mange har jo kryssallergier da. Jeg kan ikke spise nøtter, men peanøtter og mandler går helt fint. Så jeg skal prøve meg på den en gang![]()
Så kjiptÆsj[emoji85][emoji29] klarte å kløne til neglelakken[emoji36] Alltid[emoji85][emoji29]
Hvit med litt rosa om jeg greier det [emoji4]
Her skal kb få tømt sitt rom å få litt annen stilJeg må starte med rommet til lillemor. Igjen er det blitt nedlassa av masse rot[emoji85] ho sover hos oss, men tenkte hvertfall hu kunne fått lekene sine dit[emoji4]
Har lillesøster og kjæresten på besøkDere driver med i kveld da??
Ikke tell med meg, jeg er ikke her
Litt over hundre, spørs jo på aktiviteten men jeg er da ihvertfall her og håper jo selvsagt at vi skal greie det [emoji4]
Må jo det.
Android ja.. Ja, det merkesAndroid? Bv sliter med den appen for tiden
Det er vondt [emoji85]Alt for mett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er han på jobb?Ordne negler og slappe av frem til mannen kommer hjem [emoji4]
Hatt en fin dag?God kveld[emoji2]