☆ Skravletråd Mai ☆

Det rare er at vi håper på å finne noe, for å vite hva som skjer [emoji23] Så har en måling i ny og ned da :) Kan ta litt tid å fange opp.

Oj! Det hørtes også godt ut :D Mannen tåler ikke nøtter, men i såfall mer på meg om jeg lager sånt [emoji23]
Ah, ja da skal jeg håpe du får et anfall så de finner ut av det da :p

Peanøtter er ikke nøtter. :)
Men mange har jo kryssallergier da. Jeg kan ikke spise nøtter, men peanøtter og mandler går helt fint. Så jeg skal prøve meg på den en gang :)

Google kjære du[emoji23]

Hehe, kan jo funke det da.

Mamma lærte meg å ta vare på bunadsskjorta da jeg tok med meg bunaden hjemmefra. Dog, med hotline på telefon et år eller to. (Med 37 mil mellom oss måtte jeg bare få til selv...) Også har det gått litt nedover med gjennomføringsevnen... jeg skal ta meg sammen. Jeg skal jo faktisk viderebringe denne kunnskapen til mine barn.

Ante meg. [emoji14] alle har feil der, men nesquick var det jeg vokste opp med. Tror jeg må unne meg et glass etter at jeg har fått lillebror til å sove (ammer i senga nå), er jo freddan!
Liker nesquick godt jeg altså. Men mannen foretrekker oboy [emoji14]

Jeg har august, februar og desember.

Men mine er langtidsplanlagt....

Da tar man det man får :) var jo prøver sammen med deg en stund nå på siste. Siden vi mistet en underveis så tok det jo over ett år med lillebror, men det var vel også kort i forhold til hos deg. Lenge nok når man står i det da :)

Ah, ja da skal jeg håpe du får et anfall så de finner ut av det da :p

Peanøtter er ikke nøtter. :)
Men mange har jo kryssallergier da. Jeg kan ikke spise nøtter, men peanøtter og mandler går helt fint. Så jeg skal prøve meg på den en gang :)

Jeg derimot tåler trolig nøtter (lite glad i det da og unngår) men peanøtter tåler jeg ikke. Egentlig var det "like ikke og unngår" jeg sa om peanøtter også til jeg ved en misforståelse bet et hjemmelaget kjeks med peanøttfyll. Spiste ikke, og klødde fortsatt i halsen et par timer senere. Konkluderte med at "liker ikke for jeg klør sånn i halsen" nok egentlig dreier seg mer om at jeg ikke tåler dem

Hehe, kan jo funke det da.

Mamma lærte meg å ta vare på bunadsskjorta da jeg tok med meg bunaden hjemmefra. Dog, med hotline på telefon et år eller to. (Med 37 mil mellom oss måtte jeg bare få til selv...) Også har det gått litt nedover med gjennomføringsevnen... jeg skal ta meg sammen. Jeg skal jo faktisk viderebringe denne kunnskapen til mine barn.

Det er sant, kjekt å kunne[emoji6]
Her er jo mamma naboen min, så har vært så lettvint å la henne ta det[emoji1]

Back
Topp