Det har den[emoji2] nå står rulling av 50lapper til pengetre på planen[emoji4][emoji28]
Hva skal du med pengetre?[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har den[emoji2] nå står rulling av 50lapper til pengetre på planen[emoji4][emoji28]
Men "aner ikke hva hun gjør" kunne vært greit å få opplæring i?
Bør ikke være umulig![]()
Ditt innlegg var 9714[emoji2]
Ah, ja da skal jeg håpe du får et anfall så de finner ut av det daDet rare er at vi håper på å finne noe, for å vite hva som skjer [emoji23] Så har en måling i ny og ned daKan ta litt tid å fange opp.
Oj! Det hørtes også godt utMannen tåler ikke nøtter, men i såfall mer på meg om jeg lager sånt [emoji23]
Han er 10 årHvor gammel er han?[emoji4]
Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23]Du får spørre etter ordforklaring ja [emoji14] er ikke alt jeg tror har noen konkret betydning, et annet vanlig skjellsord er jo fettoter. Hva har den oteren gjort noen, da?
Google kjære du[emoji23]
Liker nesquick godt jeg altså. Men mannen foretrekker oboy [emoji14]Ante meg. [emoji14] alle har feil der, men nesquick var det jeg vokste opp med. Tror jeg må unne meg et glass etter at jeg har fått lillebror til å sove (ammer i senga nå), er jo freddan!
Hva skal du med pengetre?[emoji1]
Så utrolig kjipt[emoji20] håper på kjapp bedring!
Jeg har august, februar og desember.
Men mine er langtidsplanlagt....
Jeg også haha.Jeg vet, nekter å gå glipp av den[emoji1]
Han er 10 år
Biff indrefile, søtpotetpure, asparges, marm mais og bearnaiseJeg jakter plutselig barn så blir nok borte litt jeg også[emoji849]
Hva lager du?
Skal hjelpe så godt jeg kan innimellom alt det andre som skal gjøres[emoji1]
Over på pc nå, må jeg først i nettleser er det bedre. (Men ikke helt tilgjegelig i senga...)
Ah, ja da skal jeg håpe du får et anfall så de finner ut av det da
Peanøtter er ikke nøtter.
Men mange har jo kryssallergier da. Jeg kan ikke spise nøtter, men peanøtter og mandler går helt fint. Så jeg skal prøve meg på den en gang![]()
Biff indrefile, søtpotetpure, asparges, marm mais og bearnaise![]()
Hehe, kan jo funke det da.
Mamma lærte meg å ta vare på bunadsskjorta da jeg tok med meg bunaden hjemmefra. Dog, med hotline på telefon et år eller to. (Med 37 mil mellom oss måtte jeg bare få til selv...) Også har det gått litt nedover med gjennomføringsevnen... jeg skal ta meg sammen. Jeg skal jo faktisk viderebringe denne kunnskapen til mine barn.