☆ Skravletråd Mai ☆

Tror oppvaskmaskina har en egen tiltrekkningskraft. Har ikke kunne holdt på med den hvis ikke ho var en annen plass eller satt i stol fram til nå i det siste. Og ha inn er klin umulig, for nå skal jo alt plukkes ut[emoji23][emoji23][emoji85]
Merkelig fenomen [emoji14] Ingenting slår oppvaskmaskina.

Da vet nok farmor hva det er bedre. Pappaen hennes var fisker forsto jeg. :)

Du får spørre etter ordforklaring ja :p er ikke alt jeg tror har noen konkret betydning, et annet vanlig skjellsord er jo fettoter. Hva har den oteren gjort noen, da?

Frøkna syns det var så gøy på skolen :)

Holdt på å le meg skakk når rektor snakket til barna og spurte om de viste hva en rektor var.
Frøkna rakk hånden i været, og når hun ble spurt om hva en rektor var svarte hun at hun hadde hørt om en som hadde tatt med seg godteri på skolen og da hadde rektor blitt streng....
Ha ha herlig

Jeg strikker Kvalavågsdress til Lille U i brunt
13651804_1104069979666791_1595630741_n.jpg

Husker det nå[emoji2] den er så søt!

Er ganske sikker på at det vil gå bra, men det føles bare så alt for tidlig, og manmmahjertet føler at det er galt

Blir nok fort vant. Mi begynner i tredje til høsten, syykt! Men sier meg fornøyd med at lille ventet med å komme til over nyttår, altså. :p

Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Tror du?? [emoji56][emoji56]

Har oboy [emoji87]

Ante meg. :p alle har feil der, men nesquick var det jeg vokste opp med. Tror jeg må unne meg et glass etter at jeg har fått lillebror til å sove (ammer i senga nå), er jo freddan!

Back
Topp