Det er langtids ekgHva er det? Dem er så gromme når dem hjelper til, hu her er fryktelig hjelpsom med å rydde ut av oppvaskmaskina[emoji28] alt tar litt lenger tid, men fint å få hjelp da[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er langtids ekgHva er det? Dem er så gromme når dem hjelper til, hu her er fryktelig hjelpsom med å rydde ut av oppvaskmaskina[emoji28] alt tar litt lenger tid, men fint å få hjelp da[emoji2]
En riktig god helg til deg og alle andreStikker nesa innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!![]()
Føles ikke slik ut når jeg sitter og knoter med dette mønstretDu er så flink atte. Gleder meg til å se![]()
Takk [emoji8][emoji8]Leit med så mye sykdom uansett [emoji173] Håper det går fint med henne, og dere også.
Fokus på sluttresultatetFøles ikke slik ut når jeg sitter og knoter med dette mønstret
[emoji23][emoji23][emoji23]Frøkna syns det var så gøy på skolen
Holdt på å le meg skakk når rektor snakket til barna og spurte om de viste hva en rektor var.
Frøkna rakk hånden i været, og når hun ble spurt om hva en rektor var svarte hun at hun hadde hørt om en som hadde tatt med seg godteri på skolen og da hadde rektor blitt streng....
Hjelper ikke egentlig noen av oss om jeg blir forbanna heller. Da går vi resten av dagen også. Orker ikke det.
Ah. Ganske tidlig på den da ja![]()
Ikke egentlig.
Mamma innlagt på legevakta med dobbeltsidig lungebetennelse....
Selvsagt [emoji56][emoji23]Det er sant, men en smule irritert blir du vel?[emoji23]
Det er det nok. Tidlig i seng da? Når jeg sto opp kl 6 måtte jeg sove kl 21Tidlig men har blitt en vane[emoji4]
Det er langtids ekgJa hahaha. Oppvaskmaskina er en slager her også, men da må hun sitte i stolen og se på, for det er virkelig umulig. Kaster askjetter og bestikk [emoji14] "All hjelp er god hjelp" sa en gang en klok person [emoji23][emoji23][emoji23] Men moro at de synes det er spennende selvsagt, selvom det blir litt mye av det gode. Litt lettere når hun også vil ha en klut å tørke av bordet
![]()
Hmm, jeg og mannen tenker ikke helt likt. Han ble sendt avsted for å kjøpe hjørnesofa til altanen. Fint. Den er i hus. Hvordan stå? Jo han tenkte med ryggene mot øst og sør. Vel, altanen er vendt mot vest, huset er øst-siden. Men sola har vi da fra sør øst til den går ned i nord vest. Så å sette den sånn vil si at solen skinner inn på oss sånn ca fra kl 21 midtsommers... Ehh, hallo? Greit at det er en spiseplass men det har man parasoll til, jeg hadde faktisk tenkt å kunne sitte der også. Og jeg liker, i motsetning til ham rett nok, sol...
I tillegg kommer vinden nesten alltid fra vest eller nord
En riktig god helg til deg og alle andre![]()
Mi er ikke helt der enda [emoji23] Men du og du så rask hun er når hun hører noen tar oppvaska.Jeg tar ut bestikkurven også gir a meg en og en asjett, så det er faktisk litt hjelp[emoji4] men man må følge med og ta asjetten med en gang den er oppe da[emoji23] tørke bord og gulv[emoji85] er a god på[emoji23]
Ikke bare bare å bade babyen som er glatt som en ål pga mye olje i forsøk på å være snill mot eksemen samt angripe skurven, når det kanskje også var litt i overkant med vann i baljen og lille elsker å gripe etter beina når han er naken. Nå er mor svett [emoji23]
Frøkna syns det var så gøy på skolen
Holdt på å le meg skakk når rektor snakket til barna og spurte om de viste hva en rektor var.
Frøkna rakk hånden i været, og når hun ble spurt om hva en rektor var svarte hun at hun hadde hørt om en som hadde tatt med seg godteri på skolen og da hadde rektor blitt streng....
Etter "nedtrappingen" i går er det fult mulig det blir litt stille fra meg i dag også.
Sitter egentlig og strikker, og da er det ikke like lett å skravle samtidig![]()
Mi er ikke helt der enda [emoji23] Men du og du så rask hun er når hun hører noen tar oppvaska.