☆ Skravletråd Mai ☆

Hva er det? Dem er så gromme når dem hjelper til, hu her er fryktelig hjelpsom med å rydde ut av oppvaskmaskina[emoji28] alt tar litt lenger tid, men fint å få hjelp da[emoji2]
Det er langtids ekg :) Ja hahaha. Oppvaskmaskina er en slager her også, men da må hun sitte i stolen og se på, for det er virkelig umulig. Kaster askjetter og bestikk [emoji14] "All hjelp er god hjelp" sa en gang en klok person [emoji23][emoji23][emoji23] Men moro at de synes det er spennende selvsagt, selvom det blir litt mye av det gode. Litt lettere når hun også vil ha en klut å tørke av bordet :D

Frøkna syns det var så gøy på skolen :)

Holdt på å le meg skakk når rektor snakket til barna og spurte om de viste hva en rektor var.
Frøkna rakk hånden i været, og når hun ble spurt om hva en rektor var svarte hun at hun hadde hørt om en som hadde tatt med seg godteri på skolen og da hadde rektor blitt streng....

Holdt på å le meg skakk når rektor snakket til barna og spurte om de viste hva en rektor var.
Frøkna rakk hånden i været, og når hun ble spurt om hva en rektor var svarte hun at hun hadde hørt om en som hadde tatt med seg godteri på skolen og da hadde rektor blitt streng....
[emoji23][emoji23][emoji23]

Det er langtids ekg :) Ja hahaha. Oppvaskmaskina er en slager her også, men da må hun sitte i stolen og se på, for det er virkelig umulig. Kaster askjetter og bestikk [emoji14] "All hjelp er god hjelp" sa en gang en klok person [emoji23][emoji23][emoji23] Men moro at de synes det er spennende selvsagt, selvom det blir litt mye av det gode. Litt lettere når hun også vil ha en klut å tørke av bordet :D

Jeg tar ut bestikkurven også gir a meg en og en asjett, så det er faktisk litt hjelp[emoji4] men man må følge med og ta asjetten med en gang den er oppe da[emoji23] tørke bord og gulv[emoji85] er a god på[emoji23]

Hmm, jeg og mannen tenker ikke helt likt. Han ble sendt avsted for å kjøpe hjørnesofa til altanen. Fint. Den er i hus. Hvordan stå? Jo han tenkte med ryggene mot øst og sør. Vel, altanen er vendt mot vest, huset er øst-siden. Men sola har vi da fra sør øst til den går ned i nord vest. Så å sette den sånn vil si at solen skinner inn på oss sånn ca fra kl 21 midtsommers... Ehh, hallo? Greit at det er en spiseplass men det har man parasoll til, jeg hadde faktisk tenkt å kunne sitte der også. Og jeg liker, i motsetning til ham rett nok, sol...

I tillegg kommer vinden nesten alltid fra vest eller nord

Enig med deg, sol må man ha![emoji1]

Jeg tar ut bestikkurven også gir a meg en og en asjett, så det er faktisk litt hjelp[emoji4] men man må følge med og ta asjetten med en gang den er oppe da[emoji23] tørke bord og gulv[emoji85] er a god på[emoji23]
Mi er ikke helt der enda [emoji23] Men du og du så rask hun er når hun hører noen tar oppvaska.

Ikke bare bare å bade babyen som er glatt som en ål pga mye olje i forsøk på å være snill mot eksemen samt angripe skurven, når det kanskje også var litt i overkant med vann i baljen og lille elsker å gripe etter beina når han er naken. Nå er mor svett [emoji23]

Hihi, litt av en treningsøkt[emoji23]

Hehe, dem er herlige[emoji4] så bra ho har kosa seg i dag[emoji2]

Mi er ikke helt der enda [emoji23] Men du og du så rask hun er når hun hører noen tar oppvaska.

Tror oppvaskmaskina har en egen tiltrekkningskraft. Har ikke kunne holdt på med den hvis ikke ho var en annen plass eller satt i stol fram til nå i det siste. Og ha inn er klin umulig, for nå skal jo alt plukkes ut[emoji23][emoji23][emoji85]

Back
Topp