Jeg er her littMen vært å koblet på holter; så da tok det litt tid. Så godt at vannet slapp!
Hva er det for noe?
Ja, fikk litt motivasjon for helga nå, så skal ikke ta'n helt ut liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her littMen vært å koblet på holter; så da tok det litt tid. Så godt at vannet slapp!
Takk. Virker som hun responderer bra på antibiotika så det går vel bra. Intravenøst i dag, tabletter fra i morgen er planen. To typer intravenøst nå i går og i dag.Uff da[emoji20] god bedring til mammaen din!
Usj nja. De er ikke sikre i noe nå da.
Hu skulle svelge slangen i morges. Men pleierne ga hu frokost i dag. Og hu husker ikke at hu skulle faste. Så må faster hu på nytt da. Skal svelge den i 14 tiden nå.
Verste for hu var hu fikk ikke gå å ta en røyk nå da [emoji23] Men satte hu i rullestol og trilla tur med hu utenfor. Er sol og fint her så.
Det var forhøyet verdier på så mye... Blodpropp opp til lungene, hjerteinfarkt, magesår, kreft, noe med tykktarmen. Hu blir der hvertfall over helga for prøver. Så gjenstår det å se. Pappa får vite først alt. De ringer han.
Nytter ikke si det til farmor. Hu har ikke særlig husk hu så. Det har vi sagt til de også. At om de forventer hu skal faste, må de skrive ned og ikke tilby hu noe. For hu har glemt det like raskt.
Ble dog litt overraske når de spurte kontrollspm. Ala når er du født, hvilken dag er det i dag, dato, slikt noe og hu huska alt. Men hvilket årstall? 1974 [emoji87] 2074. Hvertfall 70 tallet. Så jo da. Der ble hu totalt forvirra gitt.
Menmen. Får håpe de finner utav noe i helga![]()
Frøkna syns det var så gøy på skolen
Holdt på å le meg skakk når rektor snakket til barna og spurte om de viste hva en rektor var.
Frøkna rakk hånden i været, og når hun ble spurt om hva en rektor var svarte hun at hun hadde hørt om en som hadde tatt med seg godteri på skolen og da hadde rektor blitt streng....
Jeg strikker Kvalavågsdress til Lille U i bruntMulig du har sagt det før men hva strikker du?[emoji2]
Sovnet i stolen når snuppa sov duppen sin og våknet med hodepine[emoji29]
Jeg strikker Kvalavågsdress til Lille U i brunt
![]()
Åh, nedtur. :/
Det stemmer[emoji29] og mer trøtt enn før jeg sovna[emoji23]
Er den magisk??![]()
Kom seg utover dagen
Og du som vanligvis bare sitter på rumpa å kjeder deg [emoji14] Oj det var litt å fordøye ja, men som du sier så er det jo godt å endelig ha fått svar. Blir jo så mye lettere å kunne gjøre dagene hans lettere når man vet hva og hvordan man skal gjøre det.
Joda her går det som det pleier, fulle dager hvor døgnet har alt for få timer [emoji14]
Nei det er de ikke, skulle skrive noen meldinger for ei venninne i helgen. Jeg bare kikka på den, helt til hu lurte på hva jeg dreiv med. "Vel jeg prøver å finne ut av hvordan denne saken funker"[emoji23] Holder meg til Android jeg altså Haha
Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leserBesøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.
Hører folk sier den slangen er ekkel!
Har hun alt det der du nevner? [emoji50] neimen ikke småtterier da.
Oi, ikke bare bare med husken, da.
Oldemoren min var jeg mye hos som barn, sist jeg besøkte henne før hun døde, var det såvidt navnet mitt hørtes kjent ut, ante ikke hjem jeg var.
God bedring ♡Sovnet i stolen når snuppa sov duppen sin og våknet med hodepine[emoji29]
Ååå så søt [emoji7] "Lambier" er jo så søte. Vil bare kose med lam jeg [emoji7]Må bare vise denne lille søtingen. Koselig med fjøsbesøk om våren [emoji7]
![]()
Tusen takk [emoji170]Æsj da[emoji20] masse god bedring!