☆ Skravletråd Mai ☆

Uff da[emoji20] god bedring til mammaen din!
Takk. Virker som hun responderer bra på antibiotika så det går vel bra. Intravenøst i dag, tabletter fra i morgen er planen. To typer intravenøst nå i går og i dag.

Usj nja. De er ikke sikre i noe nå da.

Hu skulle svelge slangen i morges. Men pleierne ga hu frokost i dag. Og hu husker ikke at hu skulle faste. Så må faster hu på nytt da. Skal svelge den i 14 tiden nå.
Verste for hu var hu fikk ikke gå å ta en røyk nå da [emoji23] Men satte hu i rullestol og trilla tur med hu utenfor. Er sol og fint her så.

Det var forhøyet verdier på så mye... Blodpropp opp til lungene, hjerteinfarkt, magesår, kreft, noe med tykktarmen. Hu blir der hvertfall over helga for prøver. Så gjenstår det å se. Pappa får vite først alt. De ringer han.

Nytter ikke si det til farmor. Hu har ikke særlig husk hu så. Det har vi sagt til de også. At om de forventer hu skal faste, må de skrive ned og ikke tilby hu noe. For hu har glemt det like raskt.

Ble dog litt overraske når de spurte kontrollspm. Ala når er du født, hvilken dag er det i dag, dato, slikt noe og hu huska alt. Men hvilket årstall? 1974 [emoji87] 2074. Hvertfall 70 tallet. Så jo da. Der ble hu totalt forvirra gitt.

Menmen. Får håpe de finner utav noe i helga :)

Hører folk sier den slangen er ekkel!

Har hun alt det der du nevner? [emoji50] neimen ikke småtterier da.

Oi, ikke bare bare med husken, da.
Oldemoren min var jeg mye hos som barn, sist jeg besøkte henne før hun døde, var det såvidt navnet mitt hørtes kjent ut, ante ikke hjem jeg var.

Frøkna syns det var så gøy på skolen :)

Holdt på å le meg skakk når rektor snakket til barna og spurte om de viste hva en rektor var.
Frøkna rakk hånden i været, og når hun ble spurt om hva en rektor var svarte hun at hun hadde hørt om en som hadde tatt med seg godteri på skolen og da hadde rektor blitt streng....

Haha! [emoji16] Bra med godt førsteinntrykk av skolen da. :)

Sovnet i stolen når snuppa sov duppen sin og våknet med hodepine[emoji29]

Mulig du har sagt det før men hva strikker du?[emoji2]
Jeg strikker Kvalavågsdress til Lille U i brunt
13651804_1104069979666791_1595630741_n.jpg

Må bare vise denne lille søtingen. Koselig med fjøsbesøk om våren [emoji7]
1e17a8f6a018103a0ba66b57ddb315b3.jpg

Og du som vanligvis bare sitter på rumpa å kjeder deg [emoji14] Oj det var litt å fordøye ja, men som du sier så er det jo godt å endelig ha fått svar. Blir jo så mye lettere å kunne gjøre dagene hans lettere når man vet hva og hvordan man skal gjøre det.
Joda her går det som det pleier, fulle dager hvor døgnet har alt for få timer [emoji14]

Det er sant[emoji2] og vi får super hjelp fra både BUP, PP tjenesten og skole.

Nei det er de ikke, skulle skrive noen meldinger for ei venninne i helgen. Jeg bare kikka på den, helt til hu lurte på hva jeg dreiv med. "Vel jeg prøver å finne ut av hvordan denne saken funker"[emoji23] Holder meg til Android jeg altså Haha

Haha[emoji23] bare en vanesak!

Hører folk sier den slangen er ekkel!

Har hun alt det der du nevner? [emoji50] neimen ikke småtterier da.

Oi, ikke bare bare med husken, da.
Oldemoren min var jeg mye hos som barn, sist jeg besøkte henne før hun døde, var det såvidt navnet mitt hørtes kjent ut, ante ikke hjem jeg var.

Neinei. Får ikke håpe det. Men verdiene innenfor det kunne tyde på. Men må ta enda mer prøver og diverse for å finne ut skikkelig. Fordi om det er forhøyet verdi, betyr ikke det at hun har det garantert :)

Farmor husker enda alle sammen, men vimser veldig mye med det meste. Dagene går i surr. Fortellinger går på repeat sikkert 50 ganger iløpet av dagen. Og hu innbiller seg at ukjente går inn i huset og roter og stjeler...

Ikke noe gøy når husken ryker nei. Er ganske trist det syns jeg :(

Back
Topp