☆ Skravletråd Mai ☆

Søppelsekk faktisk! [emoji23]
Ja hahaha. Hata puffa ris. Min bestekompis sin mamma jobba der. Så vi hadde spist vår dose fra før vi [emoji23]

Så sprekt da :D Godt når helsa er der :)
Takk. Hu var så glad atte. Tok med blomst og ukeblader :)

Ja. Vært med pappa rundt på ærender også. Nå er jeg tilbake hos bilen. Venter på siste touchen fra de før den er klar :)

Det satte hun sikkert pris på. Ved godt mot da? Vet du noe mer om hva legene sier og sånt?

Ja hahaha. Hata puffa ris. Min bestekompis sin mamma jobba der. Så vi hadde spist vår dose fra før vi [emoji23]

Hehe, pleide å spise det til frokost før, med melk og sukker. Hender mannen kjøper enda, glemmer at vi alt h ar en pakke, så blir den nye også åpnet, og aldri spist...

Det satte hun sikkert pris på. Ved godt mot da? Vet du noe mer om hva legene sier og sånt?
Usj nja. De er ikke sikre i noe nå da.

Hu skulle svelge slangen i morges. Men pleierne ga hu frokost i dag. Og hu husker ikke at hu skulle faste. Så må faster hu på nytt da. Skal svelge den i 14 tiden nå.
Verste for hu var hu fikk ikke gå å ta en røyk nå da [emoji23] Men satte hu i rullestol og trilla tur med hu utenfor. Er sol og fint her så.

Det var forhøyet verdier på så mye... Blodpropp opp til lungene, hjerteinfarkt, magesår, kreft, noe med tykktarmen. Hu blir der hvertfall over helga for prøver. Så gjenstår det å se. Pappa får vite først alt. De ringer han.

Nytter ikke si det til farmor. Hu har ikke særlig husk hu så. Det har vi sagt til de også. At om de forventer hu skal faste, må de skrive ned og ikke tilby hu noe. For hu har glemt det like raskt.

Ble dog litt overraske når de spurte kontrollspm. Ala når er du født, hvilken dag er det i dag, dato, slikt noe og hu huska alt. Men hvilket årstall? 1974 [emoji87] 2074. Hvertfall 70 tallet. Så jo da. Der ble hu totalt forvirra gitt.

Menmen. Får håpe de finner utav noe i helga :)

Hehe, pleide å spise det til frokost før, med melk og sukker. Hender mannen kjøper enda, glemmer at vi alt h ar en pakke, så blir den nye også åpnet, og aldri spist...
Ja. Med melk og sukker. Fikk altfor mye i min tid [emoji23] Har ikke rørt det siden jeg var lita gitt [emoji14]

Flere enn meg som har funnet frem bunadsskjorta for å tenke på at den snart skal strykes?

Det aner meg at jeg ca på samme tid i fjor fikk samme kjipe oppdagelse som i år. De er liksom ikke HVITE skjortene ti meg og min mann. Dels skyldes det kanskje for dårlig vask, og dels at jeg ikke har oppbevart dem i et hvitt putevar som mamma tross alt lærte meg. Vel, bunadsskjorte eller ei, de gikk i vaskemaskina nå.... Jeg har ei finfin "bunadsskjortesåpe" som jeg har fått av min svigerinne som lukter lavendel og i det hele tatt, men siden jeg begynte å bruke den i stedet for blenda synes jeg at graden av HVIT har gått nedover, så nå ble det blenda hvott og ull/håndvask i maskinen og så fpr de tørke ute i.. vel, desverre ikke sol som bleker da, men den skulle nå liksom helst glimte frem i kveld så vi får håpe (ellers skal det være bedre vær i morgen så jeg kan alltids vaske dem flere ganger det tar de sikkert ikke skade av...)

God bedring, håper det retter seg ila morgenen[emoji4]
Jeg har hart en god natt, sovet som en sten og snuppa har bare vært våken en gang[emoji2]
Dagen er ikke så verst ;) Vært å koblet opp holterregistrering nå, skal gå med den til mandag. Prøver å rydde litt, lille hjelper til [emoji14] Så tar sin tid, men moro at hun vil gjøre det samme som oss. Sååå deilig med en god natt :D

Usj nja. De er ikke sikre i noe nå da.

Hu skulle svelge slangen i morges. Men pleierne ga hu frokost i dag. Og hu husker ikke at hu skulle faste. Så må faster hu på nytt da. Skal svelge den i 14 tiden nå.
Verste for hu var hu fikk ikke gå å ta en røyk nå da [emoji23] Men satte hu i rullestol og trilla tur med hu utenfor. Er sol og fint her så.

Det var forhøyet verdier på så mye... Blodpropp opp til lungene, hjerteinfarkt, magesår, kreft, noe med tykktarmen. Hu blir der hvertfall over helga for prøver. Så gjenstår det å se. Pappa får vite først alt. De ringer han.

Nytter ikke si det til farmor. Hu har ikke særlig husk hu så. Det har vi sagt til de også. At om de forventer hu skal faste, må de skrive ned og ikke tilby hu noe. For hu har glemt det like raskt.

Ble dog litt overraske når de spurte kontrollspm. Ala når er du født, hvilken dag er det i dag, dato, slikt noe og hu huska alt. Men hvilket årstall? 1974 [emoji87] 2074. Hvertfall 70 tallet. Så jo da. Der ble hu totalt forvirra gitt.

Menmen. Får håpe de finner utav noe i helga :)
Åh, så leit.. [emoji170] Klem til deg Spyro

Åh, så leit.. [emoji170] Klem til deg Spyro
Takk [emoji170][emoji170] Går nok bra. Ingenting som er sikkert enda. Men nevnte til legene at begge hennes søtre, bror og mor døde alle av kreft. Sånn at de er obs på at hu er nok utsatt mer for det.

Takk [emoji170][emoji170] Går nok bra. Ingenting som er sikkert enda. Men nevnte til legene at begge hennes søtre, bror og mor døde alle av kreft. Sånn at de er obs på at hu er nok utsatt mer for det.
Leit med så mye sykdom uansett [emoji173] Håper det går fint med henne, og dere også.

Dagen er ikke så verst ;) Vært å koblet opp holterregistrering nå, skal gå med den til mandag. Prøver å rydde litt, lille hjelper til [emoji14] Så tar sin tid, men moro at hun vil gjøre det samme som oss. Sååå deilig med en god natt :D

Hva er det? Dem er så gromme når dem hjelper til, hu her er fryktelig hjelpsom med å rydde ut av oppvaskmaskina[emoji28] alt tar litt lenger tid, men fint å få hjelp da[emoji2]

Back
Topp