Å som jeg gleder meg til å bli ferdig med mønster strikken.
Er ikke så flink til det så det går så utrolig sakte.....
3 runder igjen...
3 runder igjen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mønster er litt krevende...Å som jeg gleder meg til å bli ferdig med mønster strikken.
3 runder igjen...
Syns jeg også, men det blir veldig pentMønster er litt krevende...
Det er jo litt kjekt daSyns jeg også, men det blir veldig pent![]()
Ikke helt det samme neiHehe, ikke santikke som meg og mannen som hadde vært sammen i 11 år sa vi giftet oss. Men jeg var jo bare 15 da vi møttes også [emoji39]
Ikke helt det samme nei
hadde jo heller ikke hatt barna om vi skulle ventet mye lengre
Men de fleste har en lengre forlovelsestid om man kan kalle det akkurat det da, å bli spurt over skype om vi skal gifte oss er vel ikke super romantisk![]()
Den har jeg ikke fått med meg, kanskje like greitHihi, kan vel være romantisk nok det.sånn som på den telenor-reklamen.
![]()
Småen sover og jeg sovna vist sammen med han. Og jeg som skulle ha tatt meg en dusj.. jaja kan dusje etter frøkna er kommet hjem ellers så våkner han vel akkurat når jeg går inn i dusjen [emoji14]
ahh lykke tilKonfirmant i hus neste år vi.
Stille i dag.![]()
Kan oppdatere at jeg antakeligvis slapp vannet igjen i går, så endte på samme vekt. Godt fornøyd med det.![]()
Veldig stille, trenger ikke bla flere sider hver gang jeg har tid til å kikke innom[emoji4]
Så godt da[emoji2]
Stikker nesa innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!![]()
Stikker nesa innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!![]()
Hun er veldig sprek, ja. Går i fjellet og har nettopp pensjonert seg, men er stadig tilbake på jobb og hjelper til likevel.
Uff, får vondt av deg! Du får ha et fint besøk! [emoji169]
Ja. Vært med pappa rundt på ærender også. Nå er jeg tilbake hos bilen. Venter på siste touchen fra de før den er klarJa det er jo praktisk idag [emoji4] da kommer du deg ihvertfall dit du vil