☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen :) står til? Jobb her. Bursdag senere i dag. Dere gjør på?:)

Her er det også jobb, pause nå[emoji4] jeg må fikse det siste til konfirmasjonen i morra. Blir så sliten av meg sjøl, glemmer alltid noe[emoji85]

Jeg tror ikke jeg har sagt det før, kanskje noen andre har gjort det også[emoji4] litt høyere enn meg da, er 176[emoji6]

Ah, var noen som skreiv det nettopp i alle fall, tror det var i denne tråden også, men jeg orker IKkE å lete [emoji23][emoji23]
Jeg skreiv i alle fall selv at da jeg tok et bad som gravid var det bare såvidt jeg var våt på ryggen, så føltes bare teit :p

Trist å høre ang farfaren din da :( 70 år. Er hu god i form da? :)

Takktakk. Sovna kjapt. Mistenkte det. Men våkna gråtende [emoji85] Ikke lenge til jeg får kjøre avgårde. Må bare få barn på skolen først :)

Takk ♡♡

Hun er veldig sprek, ja. Går i fjellet og har nettopp pensjonert seg, men er stadig tilbake på jobb og hjelper til likevel.

Uff, får vondt av deg! Du får ha et fint besøk! [emoji169]

Sitter utenfor ikea nå da. Gikk det stykket fra bilsenteret bort. Får vente her på søstra mi. Hu plukker meg opp før vi kjører til sykehuset. Glem det. Ringte mens jeg skrev. Hu måtte laste også. Så da venter jeg visst på pappa da heller [emoji23] Godt alle reiser til byen i dag visst :)
Ja det er jo praktisk idag [emoji4] da kommer du deg ihvertfall dit du vil

Ah, var noen som skreiv det nettopp i alle fall, tror det var i denne tråden også, men jeg orker IKkE å lete [emoji23][emoji23]
Jeg skreiv i alle fall selv at da jeg tok et bad som gravid var det bare såvidt jeg var våt på ryggen, så føltes bare teit :p

Og jeg har ikke lest alt som har blitt skrevet[emoji28]
Men det var derfor jeg tok med håndkle også, var jo så kaldt også[emoji85]

Gratulerer med bryllupsdagen!
Var dere sammen lenge før dere giftet dere?
Tusen takk [emoji173]️ [emoji4]

Vi var ikke så altfor lenge sammen nei, hadde kjent hverandre godt da i litt over et år, men går ofte fort når man ikke får bo sammen før man er gift eller gjøre andre ting [emoji23]
Vi var sikre da siden vi hadde spurt om alle de tingene som var viktig for oss og derfor viste ganske mye om hverandre [emoji4]

Tusen takk [emoji173]️ [emoji4]

Vi var ikke så altfor lenge sammen nei, hadde kjent hverandre godt da i litt over et år, men går ofte fort når man ikke får bo sammen før man er gift eller gjøre andre ting [emoji23]
Vi var sikre da siden vi hadde spurt om alle de tingene som var viktig for oss og derfor viste ganske mye om hverandre [emoji4]

Hehe, ikke sant :p ikke som meg og mannen som hadde vært sammen i 11 år sa vi giftet oss. Men jeg var jo bare 15 da vi møttes også [emoji39]

Back
Topp