God morgen
Er helt tett igjen og har migrene.
Har egentlig bare lyst til å finne tilbake til sengen
God bedring[emoji4] Håper formen har kommet seg nå[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Er helt tett igjen og har migrene.
Har egentlig bare lyst til å finne tilbake til sengen
God morgen, har hatt en grei natt egentlig, hvordan var din natt?
God morgenstår til? Jobb her. Bursdag senere i dag. Dere gjør på?
![]()
God morgenGod natt her, men stiv i nakken som fy og hodet brenner opp.
Har du hatt en god natt?
Jeg tror ikke jeg har sagt det før, kanskje noen andre har gjort det også[emoji4] litt høyere enn meg da, er 176[emoji6]
åhhh hvem konfirmeres?Her er det også jobb, pause nå[emoji4] jeg må fikse det siste til konfirmasjonen i morra. Blir så sliten av meg sjøl, glemmer alltid noe[emoji85]
Trist å høre ang farfaren din da70 år. Er hu god i form da?
![]()
Takktakk. Sovna kjapt. Mistenkte det. Men våkna gråtende [emoji85] Ikke lenge til jeg får kjøre avgårde. Må bare få barn på skolen først
Takk ♡♡
Idag (12.mai) har jeg og mannen hvert gift i 6 år [emoji7]
Tusen takk [emoji4][emoji173]️Gratulerer med dagen[emoji254][emoji171]
Ja det er jo praktisk idag [emoji4] da kommer du deg ihvertfall dit du vilSitter utenfor ikea nå da. Gikk det stykket fra bilsenteret bort. Får vente her på søstra mi. Hu plukker meg opp før vi kjører til sykehuset. Glem det. Ringte mens jeg skrev. Hu måtte laste også. Så da venter jeg visst på pappa da heller [emoji23] Godt alle reiser til byen i dag visst![]()
Så deilig da [emoji4]Sovet som en sten og snuppa har bare vært våken en gang, så ganske bra[emoji4]
Vant en søppelsekk med puffa ris jeg. Det fikk pappa [emoji23]
God morgenstår til? Jobb her. Bursdag senere i dag. Dere gjør på?
![]()
Ah, var noen som skreiv det nettopp i alle fall, tror det var i denne tråden også, men jeg orker IKkE å lete [emoji23][emoji23]
Jeg skreiv i alle fall selv at da jeg tok et bad som gravid var det bare såvidt jeg var våt på ryggen, så føltes bare teit![]()
Akkurat nå sitter jeg og slapper av mens frøkna ser på TV.
Er besøksdag på skolen for de som skal begynne i første klasse senere i dag.
åhhh hvem konfirmeres?![]()
Tusen takk [emoji173]️ [emoji4]Gratulerer med bryllupsdagen!
Var dere sammen lenge før dere giftet dere?
Så deilig da [emoji4]
Tusen takk [emoji173]️ [emoji4]
Vi var ikke så altfor lenge sammen nei, hadde kjent hverandre godt da i litt over et år, men går ofte fort når man ikke får bo sammen før man er gift eller gjøre andre ting [emoji23]
Vi var sikre da siden vi hadde spurt om alle de tingene som var viktig for oss og derfor viste ganske mye om hverandre [emoji4]
ahh lykke tilSøskenbarnet mitt, så jeg må bare fikse det vi skal ha med altså[emoji2] også skal a få pengetre, og jeg har glemt å veksle[emoji29]