God kveld
God kveld[emoji1] hva gjør du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld
Syns det er litt rart å sende vekk eldste til å være sammen med "fremmede" voksne hele helgen.
Men må innrømme det, er veldig deilig at det blir tomt for barn mye tidligere på kvelden![]()
Syns det er litt rart å sende vekk eldste til å være sammen med "fremmede" voksne hele helgen.
Men må innrømme det, er veldig deilig at det blir tomt for barn mye tidligere på kvelden![]()
Har ei bitte lita desemberjente her. 17 mnd om ei uke. Blir noe annet når hun begynner på skolen, enn søstra som begynner i år. Født i februar. Tenk. Ei uke. Sju små dager. Hadde hun ventet inni magen ei uke. Så hadde hun fått et år ekstra i barnehagenSkjønner deg veldig. Mi er novemberjente og begynte i fjor. Altfor lita syns jeg.
Ikke fremmede, men "fremmede".Hvorfor fremmede?
Godt med litt ro, ja. Får nyte det![]()
Han er på speiderleir, og blir borte i 2 netterSkjønner hva du mener, kvelden blir plutselig mye lenger[emoji1] hvor er han?
Det mistenker at jeg har en form for hjerterytmeforstyrrelse etter svangerskapet, fordi jeg får en form for anfall, og fordi pulsen er veldig høy genereltÅh, noe galt på den fronten? [emoji47]
Mannen har kjøpt "ingredienser" til pavlova (toropose, ferdig vaniljekrem, osv [emoji14] ), så blir noe i morgen i alle fall [emoji14] og en cider, gleder meg!
Har ei bitte lita desemberjente her. 17 mnd om ei uke. Blir noe annet når hun begynner på skolen, enn søstra som begynner i år. Født i februar. Tenk. Ei uke. Sju små dager. Hadde hun ventet inni magen ei uke. Så hadde hun fått et år ekstra i barnehagenSkjønner deg veldig. Mi er novemberjente og begynte i fjor. Altfor lita syns jeg.
Står egentlig å lager mat, så vet ikke hvor mye jeg kan bidra medKlarer vi 10000 her i kveld?![emoji1][emoji2][emoji1]
Ikke fremmede, men "fremmede".
Han er på speider tur.
Har jo så vidt snakket med lederne på gruppen han er i når vi har hentet og levert, men føler liksom ikke at vi kjenner dem.
Er også veldig mange andre grupper med ledere vi ikke vet hvem er som skal på samme leir
Har tenkt på akkurat det der mange ganger.Har ei bitte lita desemberjente her. 17 mnd om ei uke. Blir noe annet når hun begynner på skolen, enn søstra som begynner i år. Født i februar. Tenk. Ei uke. Sju små dager. Hadde hun ventet inni magen ei uke. Så hadde hun fått et år ekstra i barnehagen
Ysj. Føler du deg litt bedre nå?
Klarer vi 10000 her i kveld?![emoji1][emoji2][emoji1]
Hva Kengubarnet gjør denne helgen vet jeg ikke noe om, men eldsten min kommer nok til å kose seg masseJojo, var jo derfor jeg spurte, regnet med det var en grunn. [emoji16]
Sikkert gøy helg for kengubarnet da![]()
Det mistenker at jeg har en form for hjerterytmeforstyrrelse etter svangerskapet, fordi jeg får en form for anfall, og fordi pulsen er veldig høy generelt
Ojoj! Det hørtes snadder utPavlova er en av få kaker jeg kan spise meg dårlig på.
Ja, ikke sant?Har tenkt på akkurat det der mange ganger.
Var ei som hadde termin en uke etter meg.
Frøkna kom 2 uker før tiden, hun ble satt i gang på overtid.
Frøkna begynner på skolen nå, han først om et år
Hva Kengubarnet gjør denne helgen vet jeg ikke noe om, men eldsten min kommer nok til å kose seg masse![]()
Har ei bitte lita desemberjente her. 17 mnd om ei uke. Blir noe annet når hun begynner på skolen, enn søstra som begynner i år. Født i februar. Tenk. Ei uke. Sju små dager. Hadde hun ventet inni magen ei uke. Så hadde hun fått et år ekstra i barnehagen
Ser den. Men super stas for ungene kan jeg se for meg. Vi hadde geiter før [emoji14] Det var leven.Søte når de er små i alle fall [emoji28]
Ble noen flaskelam i år da, mange som fikk tre. Svigerfar pleier visst ikke avle på dem som får så mange, syns det holder med to på hver sau, pes med flaskelam. Men gøy for 8-åringen.![]()