☆ Skravletråd Mai ☆

Skjønner deg veldig. Mi er novemberjente og begynte i fjor. Altfor lita syns jeg.
Har ei bitte lita desemberjente her. 17 mnd om ei uke. Blir noe annet når hun begynner på skolen, enn søstra som begynner i år. Født i februar. Tenk. Ei uke. Sju små dager. Hadde hun ventet inni magen ei uke. Så hadde hun fått et år ekstra i barnehagen

Hvorfor fremmede?
Godt med litt ro, ja. Får nyte det :)
Ikke fremmede, men "fremmede".
Han er på speider tur.
Har jo så vidt snakket med lederne på gruppen han er i når vi har hentet og levert, men føler liksom ikke at vi kjenner dem.
Er også veldig mange andre grupper med ledere vi ikke vet hvem er som skal på samme leir

Åh, noe galt på den fronten? [emoji47]

Mannen har kjøpt "ingredienser" til pavlova (toropose, ferdig vaniljekrem, osv [emoji14] ), så blir noe i morgen i alle fall [emoji14] og en cider, gleder meg!
Det mistenker at jeg har en form for hjerterytmeforstyrrelse etter svangerskapet, fordi jeg får en form for anfall, og fordi pulsen er veldig høy generelt :)

Ojoj! Det hørtes snadder ut :D Pavlova er en av få kaker jeg kan spise meg dårlig på.

Skjønner deg veldig. Mi er novemberjente og begynte i fjor. Altfor lita syns jeg.
Har ei bitte lita desemberjente her. 17 mnd om ei uke. Blir noe annet når hun begynner på skolen, enn søstra som begynner i år. Født i februar. Tenk. Ei uke. Sju små dager. Hadde hun ventet inni magen ei uke. Så hadde hun fått et år ekstra i barnehagen

Ikke fremmede, men "fremmede".
Han er på speider tur.
Har jo så vidt snakket med lederne på gruppen han er i når vi har hentet og levert, men føler liksom ikke at vi kjenner dem.
Er også veldig mange andre grupper med ledere vi ikke vet hvem er som skal på samme leir

Jojo, var jo derfor jeg spurte, regnet med det var en grunn. [emoji16]
Sikkert gøy helg for kengubarnet da :)

Har tenkt på akkurat det der mange ganger.
Var ei som hadde termin en uke etter meg.
Frøkna kom 2 uker før tiden, hun ble satt i gang på overtid.
Frøkna begynner på skolen nå, han først om et år

Det mistenker at jeg har en form for hjerterytmeforstyrrelse etter svangerskapet, fordi jeg får en form for anfall, og fordi pulsen er veldig høy generelt :)

Ojoj! Det hørtes snadder ut :D Pavlova er en av få kaker jeg kan spise meg dårlig på.

Ah, blir greit å finne ut av dét, ja. Får håpe på bra resultater.

Godt med pavlova ja! Så en oppskrift her om dagen med banan, salt karamell og peanøtt, må prøve en gang [emoji849][emoji23]

Har tenkt på akkurat det der mange ganger.
Var ei som hadde termin en uke etter meg.
Frøkna kom 2 uker før tiden, hun ble satt i gang på overtid.
Frøkna begynner på skolen nå, han først om et år
Ja, ikke sant?

Jeg henger på terminforumet mitt. Januar 16. Men mi er født i 2015

Mamma har 4 barn, alle hadde termin i jan. Kun jeg som orket å vente til rett mnd da :p

Søte når de er små i alle fall [emoji28]
Ble noen flaskelam i år da, mange som fikk tre. Svigerfar pleier visst ikke avle på dem som får så mange, syns det holder med to på hver sau, pes med flaskelam. Men gøy for 8-åringen. :)
Ser den. Men super stas for ungene kan jeg se for meg. Vi hadde geiter før [emoji14] Det var leven.

Back
Topp