☆ Skravletråd Mai ☆

Antyda du at norlænninga har temperamang? Nu må du faen meg pass deg, di gorrhysa [emoji35]

[emoji23][emoji23][emoji8]
Ja [emoji23][emoji23][emoji23] Farmor si slekt hvertfall. Og hva pokker er gorrhysa? [emoji23][emoji23][emoji23]

Hu har bodd her nå i over 60 år da. Så hu snakker vår dialekt [emoji14]

Håper du klarer å lysne dem[emoji4]
Mamma har ansvaret for min[emoji1] aner ikke hva hun gjør, men den er fortsatt hvit 26 år etter den var ny!
Jada. De er ganske så hvite nå
Eller. Min da. Linet i mannen sin er gulere på en måte. Men den er bedre enn den var, det er den.

Men, er det ikke skummelt å ikke kunne ta skjorta selv? Jeg mener. Hva det året hun ikke kan?

Da satser vi på at hun snart er på beina igjen[emoji4]
Klem til deg[emoji173]️
Hun har i tillegg fått saltvann på forstøver og oksygen i nesen. Hun har jo astma og revmatisme i bindevevet rundt lungene i tillegg til denne lungebetennelsen så å puste er krevende. Og slim.

Hun føler seg bedre sier hun
Men ville be pappa kjøpe et blad. For ei bok er så tung å holde...

Ja [emoji23][emoji23][emoji23] Farmor si slekt hvertfall. Og hva pokker er gorrhysa? [emoji23][emoji23][emoji23]

Hu har bodd her nå i over 60 år da. Så hu snakker vår dialekt [emoji14]

Ei hyse er en fisk, gorr er noe vi sier om skitt, for eksempel at ungen er gorrskitten. Måtte google litt, ser det blir brukt om jenter, men er vel ikke så positivt ladd :p Litt usikker på hvor det kommer fra, bruker ikke så mye slike uttrykk selv akkurat, det er mer slogkaillan som sier slikt. Altså mannlige fiskere.

Hahaha. Har kun sjokolademelk [emoji14] Og kyllingfilet til skiva.

Ikke helt det samme [emoji14]

Jaja, godt med sjokolademelk. Du har vel feil der også? For nesquick er best [emoji7]

Ei hyse er en fisk, gorr er noe vi sier om skitt, for eksempel at ungen er gorrskitten. Måtte google litt, ser det blir brukt om jenter, men er vel ikke så positivt ladd [emoji14] Litt usikker på hvor det kommer fra, bruker ikke så mye slike uttrykk selv akkurat, det er mer slogkaillan som sier slikt. Altså mannlige fiskere.
Da vet nok farmor hva det er bedre. Pappaen hennes var fisker forsto jeg. :)

Back
Topp