☆ Skravletråd Mai ☆

God natt og håper du for sove godt[emoji8] masse god bedring til farmoren din[emoji171]
Tusen takk :)
Godt det da, men hvorfor har hun det største soverommet? [emoji54]
Fordi det passa seg slik når vi flytta hit. Er hems på den også. Vi har nesten like stort rom og når vi flytta hit var minste kun 1 år og sov på vårt rom :) Men eldste har sofa og tv som selvsagt begge barna bruker da som loftstue også.
Men er det egentlig tortur? [emoji13]
Nei. Burde snakka hull i huet på han heller. Men var ikke i form i går til å begynne hehe
Å ja har det blitt en ære? [emoji54]
Har visst det. Strengt talt kun fordi mamma ikkr har øyne å se skikkelig med [emoji14]
Satser på det, jeg syntes de var søte :)
Kjempe. Måtte inn på ebay og kikke jeg også [emoji14]
Huff god bedring til henne og slutt med mer Google, han er ikke fin å ha med og gjøre i slike situasjoner
Skal slutte ja. Google er noe drit. Burde ha lært det for lenge siden :)

Jeg har ikke så god erfaring med sommer. Jeg bor på Sunnmøre vet du. Her er ofte ikke så mye varmt...

Men det antydes kanskje 17-18 i helga!
Det høres bra ut [emoji4]
Du får komme hit en uke i sommer, heter jo Värmland og vi har det ofte varmt og behagelig på sommeren [emoji16]

Jeg får så dårlig samvittighet... Lillemor har hatt et par dager hvor hun bokstavelig talt henger i buksebeinet, og skriker for full hals av ingenting. Alt fra at jeg lukker en skapdør, lukker døra til badet, setter henne ned, hvis hun mister en leke osv. Jeg blir så sliten, for det er non stop så for å få pustet selv har jeg valgt å "tvinge" henne til å leke noen minutter selv, og ignorere griningen noen minutter. Men det føles så feil. Føler meg fæl... Men jeg blir samtidig veldig kvelt av hele opplegget. Jeg kan ikke gå en meter uten at hun holder i buksa mi. Prøver jeg å amme i senga skal hun turne, ikke sove. Hun er verdens søteste og morsomte, men hun blir veldig intens når hun har sånne dager... Jeg trøster selvsagt, men mye er jo tullete. Er jeg fæl?

Selvsagt er du ikke fæl, snuppa![emoji173]️
Hadde gjort det samme selv for å få pusterom[emoji4]
Håper hun snart får tilbake humøret sitt!

God morgen :) står til? Jobb her. Bursdag senere i dag. Dere gjør på?:)

Back
Topp