Huff Why ?Dessverre ikke
Takk takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff Why ?Dessverre ikke
Takk takk
Hvor gammel er hun?Jeg får så dårlig samvittighet... Lillemor har hatt et par dager hvor hun bokstavelig talt henger i buksebeinet, og skriker for full hals av ingenting. Alt fra at jeg lukker en skapdør, lukker døra til badet, setter henne ned, hvis hun mister en leke osv. Jeg blir så sliten, for det er non stop så for å få pustet selv har jeg valgt å "tvinge" henne til å leke noen minutter selv, og ignorere griningen noen minutter. Men det føles så feil. Føler meg fæl... Men jeg blir samtidig veldig kvelt av hele opplegget. Jeg kan ikke gå en meter uten at hun holder i buksa mi. Prøver jeg å amme i senga skal hun turne, ikke sove. Hun er verdens søteste og morsomte, men hun blir veldig intens når hun har sånne dager... Jeg trøster selvsagt, men mye er jo tullete. Er jeg fæl?
Det skal gå greit. Det er bare noen større greier som må flyttes ut av veien rett og slett. (ja. Også flytte sko i inngangen og leker på stua så de ikke snubler da) men det er litt trangt særlig i trappa så der må jeg flytte unna noe greier.Lykke til
Jeg og [emoji85] Har nok vært litt mye styr siste dagene. Hjemme i dag.Ahh kjedelig. Håpe humøret bedrer seg![]()
Ikke noe spesielt . Gjelder astmaen hansHva har skjedd?
Slappe av og så hente snuppa i bhg, hun skal i bursdagsfeiring i ettermiddag så må få henne dit også [emoji4]Så Braplaner i dag?
MhmDet er dårlig. Provoserende når det skjer gang på gang også. Har de sagt hvorfor det skjer?
Ahh bra det håpe det hjelper påJeg og [emoji85] Har nok vært litt mye styr siste dagene. Hjemme i dag.
Er bare oppfølgingstime men spent på hva de sierSå kb skulle på sykehuset. God bedring.
Ikke godt å siHuff Why ?
Lykke tilIkke noe spesielt . Gjelder astmaen hans
Ahh venter på legen nå med oj. Etterpå en liten overraskelse . Så levere han i barnehagen . Jeg må rydde på plass klær . Så har jeg Senvakt .Slappe av og så hente snuppa i bhg, hun skal i bursdagsfeiring i ettermiddag så må få henne dit også [emoji4]
Ellers en ganske kjedelig dag, regner så passer bra [emoji6]
Hva skal du idag da?
Trasig greier :/Ikke godt å si
Takk takkLykke til
Mhm er detTrasig greier :/
Det går greit. Jeg venter på time for vevsprøve . Celleforandringene forsvinner ikke her gittUff på mandag skal jeg ta celleprøve
Håpe du sover bedre i natt daMhm er det
Bare å puste med magen [emoji14] Hehe. Lykke til!Ahh lykke tilfrøkna ble levert rett over 10 i barnehagen. Er nå til legen med guttungen . Venter nå.