☆ Skravletråd Mai ☆

Farfar her også. 1.5 år siden av kreft. Farmor er siste gjenlevende. Blir vond inni meg av å tenke "tenk om " :( Fått snapper hvor hu smiler. Så ser ut til å være med godt mot da :)

Min farmor er mye yngre (blir 70 i år faktisk), så har jo henne også da. Hun har vært enke i 18 år da, farfar var ung da han døde (influensa, noen mnd etter et kraftig infarkt).

Håper det går bra med farmoren din! Er hun ved god helse for alderen ellers? :)

Jeg er sliten. Blir en dag i morgen også. Med bil på service også sykehus å besøke farmor. Lite søvn i natt. God natt

Blir bra med litt farmortid ja. God natt, prøv å sov godt. :) Klem!

Hmm, jeg og mannen tenker ikke helt likt. Han ble sendt avsted for å kjøpe hjørnesofa til altanen. Fint. Den er i hus. Hvordan stå? Jo han tenkte med ryggene mot øst og sør. Vel, altanen er vendt mot vest, huset er øst-siden. Men sola har vi da fra sør øst til den går ned i nord vest. Så å sette den sånn vil si at solen skinner inn på oss sånn ca fra kl 21 midtsommers... Ehh, hallo? Greit at det er en spiseplass men det har man parasoll til, jeg hadde faktisk tenkt å kunne sitte der også. Og jeg liker, i motsetning til ham rett nok, sol...

I tillegg kommer vinden nesten alltid fra vest eller nord
Får kjøpe en stol til han så kan han sitte der han vil [emoji6]

Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leser :( Besøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.

Uff[emoji17] Sender deg en god klem[emoji169]

Ikke bare bare å bade babyen som er glatt som en ål pga mye olje i forsøk på å være snill mot eksemen samt angripe skurven, når det kanskje også var litt i overkant med vann i baljen og lille elsker å gripe etter beina når han er naken. Nå er mor svett [emoji23]
Har begynt å dusje med han her, begynte vel når han var ca 4 mnd, mye lettere på noen måter, verre på andre for de blir jo glatte [emoji54]

Så kule[emoji16]
Håper ungene liker dem. De fleste pakkene inneholder en blyant og en kvesser. Et par sånne armbånd-penner og noen med sjokolade.

Vi skulle levere 5 premier verd 10-15 kroner

Jeg er sliten. Blir en dag i morgen også. Med bil på service også sykehus å besøke farmor. Lite søvn i natt. God natt

God natt og håper du for sove godt[emoji8] masse god bedring til farmoren din[emoji171]

Ja og luksus jeg nyter innimellom, men siden småen fant ut at han også skulle dusje ble det 1 min på meg mens han begynte å kle av seg [emoji14] så fikk han 10 min mens jeg kledde på meg og prøvde å rydde [emoji14]
Så typisk [emoji54] dissa små og viljene dems altså [emoji6]

Får kjøpe en stol til han så kan han sitte der han vil [emoji6]

Vi har stoler fra det forrige bordet, det med den totalpulveriserte glassplata...

Men han kommenterte når jeg satte meg ned i den "den er kjøpt for å LIGGE i ;) "

Foprøvrig satt opp med ryggene mot øst (huset) og nord som jeg ønsket, men da med to seter langs huset og tre ut

Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leser :( Besøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.
Huff god bedring til henne og slutt med mer Google, han er ikke fin å ha med og gjøre i slike situasjoner

Back
Topp