Håper det.Håper hu blir fort frisk [emoji170]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det.Håper hu blir fort frisk [emoji170]
Takk. Bare håper det er litt vitaminmangel og ikke alle de andre tingene lav blodprosent kunne tyde på.Huff da.
God bedring
Så kule. Hva er de pepsi"boksene"?![]()
Tid for å pakke tombolagevinster
Etter "nedtrappingen" i går er det fult mulig det blir litt stille fra meg i dag også.
Sitter egentlig og strikker, og da er det ikke like lett å skravle samtidig![]()
Ganske fin, ja.Håper du har fått deg en fin tur[emoji1]
Blyantspisser. Med et lite viskelær under toppaSå kule. Hva er de pepsi"boksene"?
Oh stilig daBlyantspisser. Med et lite viskelær under toppa
Ja det så jeg. Så hullene under. Søte daUglene og musene er også blyantspissere
Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leserBesøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.
Hu blir 86 år i år. Håper og krysser for vitaminmangel jeg da. Menmen. Får vel vite mer iløpet av helga håper jeg.Ånei, så dumt! Leit om det ser dårlig ut.Hvor gammel er hun?
EBay kjøp?Blyantspisser. Med et lite viskelær under toppa
Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leserBesøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.
Hu blir 86 år i år. Håper og krysser for vitaminmangel jeg da. Menmen. Får vel vite mer iløpet av helga håper jeg.
Farmor skal leve evig hu ser du ♡
Farfar her også. 1.5 år siden av kreft. Farmor er siste gjenlevende. Blir vond inni meg av å tenke "tenk om "Like gammel som min mormor.
Skulle gjerne hatt henne for bestandig, ja! <3
Er noe med det, morfar døde for et par år siden, og når jeg ser helsa hennes skranter mer og mer nå så blir jeg nesten uvel av å tenke på det.
Alle kan ikke være like flinke til alt, viktigste at de koser seg [emoji4]Og så har vi da en kompis av eldste på besøk, som sykler. Andreklassing. Min eldste som er tredjeklassing og ikke kan sykle farter etter på sparkesykkel med dårlig teknikk/balanse.
Og min mellomste som altså er førskole. Som sykler.
Ikke lett det derFarfar her også. 1.5 år siden av kreft. Farmor er siste gjenlevende. Blir vond inni meg av å tenke "tenk om "Fått snapper hvor hu smiler. Så ser ut til å være med godt mot da
![]()