☆ Skravletråd Mai ☆

Hehe ja det er en fordel
Ja og luksus jeg nyter innimellom, men siden småen fant ut at han også skulle dusje ble det 1 min på meg mens han begynte å kle av seg [emoji14] så fikk han 10 min mens jeg kledde på meg og prøvde å rydde [emoji14]

Går greit vil jeg si[emoji2]
Hektiske dager, jobb og møter.. og vi har fått diagnose på storebror[emoji4] ADD, Tourettes syndrom og språkforstyrrelse.. litt blanda følelser, men godt å vite[emoji4]
Dere da??

Og du som vanligvis bare sitter på rumpa å kjeder deg [emoji14] Oj det var litt å fordøye ja, men som du sier så er det jo godt å endelig ha fått svar. Blir jo så mye lettere å kunne gjøre dagene hans lettere når man vet hva og hvordan man skal gjøre det.
Joda her går det som det pleier, fulle dager hvor døgnet har alt for få timer [emoji14]

Hihi, det stemmer nok[emoji23] iPhone er best!
Nei det er de ikke, skulle skrive noen meldinger for ei venninne i helgen. Jeg bare kikka på den, helt til hu lurte på hva jeg dreiv med. "Vel jeg prøver å finne ut av hvordan denne saken funker"[emoji23] Holder meg til Android jeg altså Haha

Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leser :( Besøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.

Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leser :( Besøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.
Huff da.

God bedring

Back
Topp