☆ Skravletråd Mai ☆

Det der er ikke helt lett nei

Mor kan bli både svett, våt og oljeglatt...

Reine trimøkta i et bad som ble som ei badstu etterhvert :p eldste i karet og minste i baljen, og han var jo raaasende da jeg måtte hjelpe storesøster med håret. Huhei :p

Jo takk, sånn passe. Sliten etter mye trilling nå, godt det er leggetid [emoji28]
Enn du?

Så sprek du har vært da[emoji4] dagen har vært grei, gått i ett siden 7 i dag tidlig. Så nå var det godt å lande i stolen[emoji28]

Hmm, jeg og mannen tenker ikke helt likt. Han ble sendt avsted for å kjøpe hjørnesofa til altanen. Fint. Den er i hus. Hvordan stå? Jo han tenkte med ryggene mot øst og sør. Vel, altanen er vendt mot vest, huset er øst-siden. Men sola har vi da fra sør øst til den går ned i nord vest. Så å sette den sånn vil si at solen skinner inn på oss sånn ca fra kl 21 midtsommers... Ehh, hallo? Greit at det er en spiseplass men det har man parasoll til, jeg hadde faktisk tenkt å kunne sitte der også. Og jeg liker, i motsetning til ham rett nok, sol...

I tillegg kommer vinden nesten alltid fra vest eller nord

Det er egentlig litt rart hvordan dem tenker så helt motsatt av oss noen ganger. Her kunne mannen ha ment akkurat det samme som mannen din[emoji85]

Etter "nedtrappingen" i går er det fult mulig det blir litt stille fra meg i dag også.
Sitter egentlig og strikker, og da er det ikke like lett å skravle samtidig :rolleyes:

Så sprek du har vært da[emoji4] dagen har vært grei, gått i ett siden 7 i dag tidlig. Så nå var det godt å lande i stolen[emoji28]

Deilig å røre seg, men føles nesten litt dumt når det er så pes å ta seg av ungene resten av dagen [emoji23]
Hva har du styrt med?

Åja. Svære belønninger som Kongeparken og Leos lekeland også. Menmen. Har allerede forklart henne hva som skjer senere. Ble litt sur. Men det gikk greit. Hu visste hu hadde tulla masse... :(

Bra hun skjønner hvorfor[emoji4]

Får vel gå på jobb. Er over 4 timer siden jeg våkna med null sjanse for å sovne igjen. Så om jeg trodde hodet var ille i går. Er det verre i dag. Paracet får bare virke og lite ellers å gjøre noen plass. Heldigvis bare 5.5 t på jobb da... 5.5 t for mye akkurat nå. Men suck it up jente [emoji85]

Wish me luck... :(

Håper dagen har gått greit[emoji4]

Hei hei [emoji2] Hvordan går det med deg søta? [emoji8]

Går greit vil jeg si[emoji2]
Hektiske dager, jobb og møter.. og vi har fått diagnose på storebror[emoji4] ADD, Tourettes syndrom og språkforstyrrelse.. litt blanda følelser, men godt å vite[emoji4]
Dere da??

Deilig å røre seg, men føles nesten litt dumt når det er så pes å ta seg av ungene resten av dagen [emoji23]
Hva har du styrt med?

Det skjønner jeg[emoji28] kan kanskje bli litt mye også[emoji85] først på helsestasjonen også jobba jeg til 17, så da var det bare hjem og spise middag. Også litt lek og kos før legging. Og da sender jeg iveien noen tanker til dem som jobber så lenge hver dag, og får så lite tid med barna sine[emoji173]️

I dag skal vi på babysang, og jeg skal gå tur i sola, helt klart. Ble mye kake denne uka, vekta viste 2 kg opp nå. [emoji33] må stramme inn så vannet forsvinner igjen, dette var ukult.

Håper du har fått deg en fin tur[emoji1]

Back
Topp