Nedre Romerike er også Østlandet, det er rett nord for Oslo hvor vi jobber
Ja, og ikke spørr meg hvorfor jeg skrev østlandet da jeg faktisk mente å skrive Hedmark[emoji85][emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nedre Romerike er også Østlandet, det er rett nord for Oslo hvor vi jobber
Det der er ikke helt lett nei
Mor kan bli både svett, våt og oljeglatt...
Jo takk, sånn passe. Sliten etter mye trilling nå, godt det er leggetid [emoji28]
Enn du?
Hmm, jeg og mannen tenker ikke helt likt. Han ble sendt avsted for å kjøpe hjørnesofa til altanen. Fint. Den er i hus. Hvordan stå? Jo han tenkte med ryggene mot øst og sør. Vel, altanen er vendt mot vest, huset er øst-siden. Men sola har vi da fra sør øst til den går ned i nord vest. Så å sette den sånn vil si at solen skinner inn på oss sånn ca fra kl 21 midtsommers... Ehh, hallo? Greit at det er en spiseplass men det har man parasoll til, jeg hadde faktisk tenkt å kunne sitte der også. Og jeg liker, i motsetning til ham rett nok, sol...
I tillegg kommer vinden nesten alltid fra vest eller nord
Hehe..Ja, og ikke spørr meg hvorfor jeg skrev østlandet da jeg faktisk mente å skrive Hedmark[emoji85][emoji28]
Så sprek du har vært da[emoji4] dagen har vært grei, gått i ett siden 7 i dag tidlig. Så nå var det godt å lande i stolen[emoji28]
Åja. Svære belønninger som Kongeparken og Leos lekeland også. Menmen. Har allerede forklart henne hva som skjer senere. Ble litt sur. Men det gikk greit. Hu visste hu hadde tulla masse...![]()
Får vel gå på jobb. Er over 4 timer siden jeg våkna med null sjanse for å sovne igjen. Så om jeg trodde hodet var ille i går. Er det verre i dag. Paracet får bare virke og lite ellers å gjøre noen plass. Heldigvis bare 5.5 t på jobb da... 5.5 t for mye akkurat nå. Men suck it up jente [emoji85]
Wish me luck...![]()
Hun har astma og revmatisme i bindevevet rundt lungene fra før. Har hatt lungebetennelse for et par år siden også og var ikke god på ganske lenge. Spent på hvordan dette går
Hei hei [emoji2] Hvordan går det med deg søta? [emoji8]
Hmm er det slik at det kun er oss med Android son sliter? For du har slik eplesak sist jeg sjekket?[emoji23]
Silent, but deadly!
Vil tro han tåler neste bedre om lille sovee![]()
Hehe..
Gikk litt fort i svingene![]()
Etter "nedtrappingen" i går er det fult mulig det blir litt stille fra meg i dag også.
Sitter egentlig og strikker, og da er det ikke like lett å skravle samtidig![]()
TakkMasse masse god bedring til mammaen din! Og en god klem til deg!
Deilig å røre seg, men føles nesten litt dumt når det er så pes å ta seg av ungene resten av dagen [emoji23]
Hva har du styrt med?
Med dette innlegget har jeg 1.044 innlegg, så ikke så langt igjenDet kan by på problemer ja[emoji28] hvor langt har du kommet?
God morgen![]()
I dag skal vi på babysang, og jeg skal gå tur i sola, helt klart. Ble mye kake denne uka, vekta viste 2 kg opp nå. [emoji33] må stramme inn så vannet forsvinner igjen, dette var ukult.