☆ Skravletråd Mai ☆

51dd1b1ef0cbc9d83dc986c9d0b679a2.jpg

Tid for å pakke tombolagevinster

Uglene og musene er også blyantspissere

Derav alle blyantene...

Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leser :( Besøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.

Ånei, så dumt! Leit om det ser dårlig ut. :( Hvor gammel er hun?

Ånei, så dumt! Leit om det ser dårlig ut. :( Hvor gammel er hun?
Hu blir 86 år i år. Håper og krysser for vitaminmangel jeg da. Menmen. Får vel vite mer iløpet av helga håper jeg.
Farmor skal leve evig hu ser du ♡

Så hadde man endelig tid til å se kommunestyremøtet på web-tv men det er over og opptaket ikke publisert enda. Midt mellom direkte og opptak er det.... Jeg får ikke sett det...

Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leser :( Besøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.
Hu blir 86 år i år. Håper og krysser for vitaminmangel jeg da. Menmen. Får vel vite mer iløpet av helga håper jeg.
Farmor skal leve evig hu ser du ♡

Like gammel som min mormor.
Skulle gjerne hatt henne for bestandig, ja! <3
Er noe med det, morfar døde for et par år siden, og når jeg ser helsa hennes skranter mer og mer nå så blir jeg nesten uvel av å tenke på det.

Like gammel som min mormor.
Skulle gjerne hatt henne for bestandig, ja! <3
Er noe med det, morfar døde for et par år siden, og når jeg ser helsa hennes skranter mer og mer nå så blir jeg nesten uvel av å tenke på det.
Farfar her også. 1.5 år siden av kreft. Farmor er siste gjenlevende. Blir vond inni meg av å tenke "tenk om " :( Fått snapper hvor hu smiler. Så ser ut til å være med godt mot da :)

Jeg er sliten. Blir en dag i morgen også. Med bil på service også sykehus å besøke farmor. Lite søvn i natt. God natt

Så hadde man endelig tid til å se kommunestyremøtet på web-tv men det er over og opptaket ikke publisert enda. Midt mellom direkte og opptak er det.... Jeg får ikke sett det...

Og så har vi da en kompis av eldste på besøk, som sykler. Andreklassing. Min eldste som er tredjeklassing og ikke kan sykle farter etter på sparkesykkel med dårlig teknikk/balanse.
Og min mellomste som altså er førskole. Som sykler.
Alle kan ikke være like flinke til alt, viktigste at de koser seg [emoji4]

Farfar her også. 1.5 år siden av kreft. Farmor er siste gjenlevende. Blir vond inni meg av å tenke "tenk om " :( Fått snapper hvor hu smiler. Så ser ut til å være med godt mot da :)
Ikke lett det der

Jeg har bare farmor igjen. Hun er 90

Back
Topp