Kan dere være så snille å hjelpe meg litt??
Kan dere sjekke hvordan appen oppfører seg for dere nå, og gi meg beskjed her?
Aldri hatt problemer med min Iphone[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan dere være så snille å hjelpe meg litt??
Kan dere sjekke hvordan appen oppfører seg for dere nå, og gi meg beskjed her?
Vondt i hodet, så kjipt å våkne med det
Der var det vist kvelden allerede ja. Dagen flyr vistGod kveld Tamara[emoji1]
Er den magisk??Aldri hatt problemer med min Iphone[emoji4]
Med dette innlegget har jeg 1.044 innlegg, så ikke så langt igjen
Ja og luksus jeg nyter innimellom, men siden småen fant ut at han også skulle dusje ble det 1 min på meg mens han begynte å kle av seg [emoji14] så fikk han 10 min mens jeg kledde på meg og prøvde å rydde [emoji14]Hehe ja det er en fordel
Kom seg utover dagenGod bedring søte du[emoji173]️
Går greit vil jeg si[emoji2]
Hektiske dager, jobb og møter.. og vi har fått diagnose på storebror[emoji4] ADD, Tourettes syndrom og språkforstyrrelse.. litt blanda følelser, men godt å vite[emoji4]
Dere da??
Nei det er de ikke, skulle skrive noen meldinger for ei venninne i helgen. Jeg bare kikka på den, helt til hu lurte på hva jeg dreiv med. "Vel jeg prøver å finne ut av hvordan denne saken funker"[emoji23] Holder meg til Android jeg altså HahaHihi, det stemmer nok[emoji23] iPhone er best!
Hu sier. Hurra ekstra mye leker. Pluss hu har større rom enn oss alle til sammen. God plass [emoji14]Hva sier storesøster da?
Åja da. Silent treatment all day long [emoji23]Så du torturerer han som straff? [emoji6]
Jeg vet. De er råååååfine [emoji7][emoji7] Barna fikk holde de og kose de.Å valper [emoji7]
Påhengs vettu [emoji23] BroombroomHihi, han prøvde bare å redde seg inn igjen[emoji23]
Ja. Lagt seg nå. Og har vært rolig hele tiden gitt [emoji1][emoji1] (bankeribordet)Bra hun skjønner hvorfor[emoji4]
Helt greit. Men gleder meg til å sove [emoji23]Håper dagen har gått greit[emoji4]
Er 2/3 på vei med mønstret oppe.Hehe, tenkte på strikkinga[emoji6] men du ligger jo veldig godt ann, og kan fint ta noen roligere dager[emoji6]
Er 2/3 på vei med mønstret oppe.
Er ikke så veldig flink mad mønster så det går litt sakte
Håper hu blir fort frisk [emoji170]Ikke egentlig.
Mamma innlagt på legevakta med dobbeltsidig lungebetennelse....
Er en klompelompe dress jeg strikker, ja.Men da er du jo snart ferdig med det oppe. Var du som strikker den fine dressen fra klompe lompe?
Huff da.Når farmor har havna på sykehus. Blodprosent på kun 6. Jeg googler og jeg liker virkelig ikke det jeg leserBesøke hu i morgen. Hu blir der nok over helga nå så.