Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal vi snart ned på skolen![]()
Stille i dag.![]()
Kan oppdatere at jeg antakeligvis slapp vannet igjen i går, så endte på samme vekt. Godt fornøyd med det.![]()
Stikker nesa innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!![]()
Så bra da![emoji1][emoji1]
Blir bare feilsendt
Nei, strikkes ovenfra og ned så det meste gjenstårSnart i mål da jo[emoji2]
Var besøksdag for de som skal begynne i førsteklasse etter sommerenHva skulle dere der?[emoji4]
Mmmm sulten [emoji23][emoji23][emoji7]Aldri smakt [emoji14] men pinnekjøtt og saltkjøtt og koteletter [emoji7]
2 t til helg![]()
Ja. Retter ikke på hu for å si det slik. Hu blir raskere hissig. Og hu er fra Nord Norge [emoji14] Har temperament også til tider. Selv har aldri jeg opplevd det. Eller. En gang. Men jeg var 15 år [emoji23]Er vel lite å gjøre, ja. Bare gjøre det meste ut av tiden man har, og prate om gamle dager som de husker godt![]()
Flere enn meg som har funnet frem bunadsskjorta for å tenke på at den snart skal strykes?
Det aner meg at jeg ca på samme tid i fjor fikk samme kjipe oppdagelse som i år. De er liksom ikke HVITE skjortene ti meg og min mann. Dels skyldes det kanskje for dårlig vask, og dels at jeg ikke har oppbevart dem i et hvitt putevar som mamma tross alt lærte meg. Vel, bunadsskjorte eller ei, de gikk i vaskemaskina nå.... Jeg har ei finfin "bunadsskjortesåpe" som jeg har fått av min svigerinne som lukter lavendel og i det hele tatt, men siden jeg begynte å bruke den i stedet for blenda synes jeg at graden av HVIT har gått nedover, så nå ble det blenda hvott og ull/håndvask i maskinen og så fpr de tørke ute i.. vel, desverre ikke sol som bleker da, men den skulle nå liksom helst glimte frem i kveld så vi får håpe (ellers skal det være bedre vær i morgen så jeg kan alltids vaske dem flere ganger det tar de sikkert ikke skade av...)
Frøkna syns det var så gøy på skolen
Holdt på å le meg skakk når rektor snakket til barna og spurte om de viste hva en rektor var.
Frøkna rakk hånden i været, og når hun ble spurt om hva en rektor var svarte hun at hun hadde hørt om en som hadde tatt med seg godteri på skolen og da hadde rektor blitt streng....
Det er det nok. Tidlig i seng da? Når jeg sto opp kl 6 måtte jeg sove kl 21
Takk. Virker som hun responderer bra på antibiotika så det går vel bra. Intravenøst i dag, tabletter fra i morgen er planen. To typer intravenøst nå i går og i dag.
Sovnet i stolen når snuppa sov duppen sin og våknet med hodepine[emoji29]
Ja. Retter ikke på hu for å si det slik. Hu blir raskere hissig. Og hu er fra Nord Norge [emoji14] Har temperament også til tider. Selv har aldri jeg opplevd det. Eller. En gang. Men jeg var 15 år [emoji23]
Mmmm sulten [emoji23][emoji23][emoji7]
Selvfølgelig er jeg ikke det'Hihi, herlige frøkna di[emoji7]
Tipper hun er ganske klar for skolen! Er mammaen det?[emoji6]
Blir ofte sånn. Er så godt med den alenetiden [emoji56]Planen er senga kl 22, men det funker sjelden[emoji23] blir fort 2230-2300 gitt...