Hihi, mannen fortalte meg at han vant en gang flere kilo sukker på bingo som barn.De tok faren hans gitt... Heimkok
![]()
Hehe[emoji38] kjekt for faren da[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, mannen fortalte meg at han vant en gang flere kilo sukker på bingo som barn.De tok faren hans gitt... Heimkok
![]()
Fort gjort[emoji28] ja, det kunne jeg tenkt meg også[emoji38] når jeg var gravid måtte jeg ha med et strandhånkle og ha over magen[emoji23][emoji23][emoji23]
Hehe[emoji38] kjekt for faren da[emoji23]
Flink[emoji2] snart i mål da[emoji106]
Ja altså vi har ikke hatt den hele uka, bare kaldt og grått [emoji22]Bare den kommer, så
Mellomste er VELDIG klar for å spise ute... Det var 10 grader i dag. Sol, men kald vind
Ser lovende ut
Jeg har ikke så god erfaring med sommer. Jeg bor på Sunnmøre vet du. Her er ofte ikke så mye varmt...Ja altså vi har ikke hatt den hele uka, bare kaldt og grått [emoji22]
MEN snart er det sommer [emoji4]
Gratulerer med dagenIdag (12.mai) har jeg og mannen hvert gift i 6 år [emoji7]
Det er det.
I dag med et konkret mål da
Rydde fri passasje fra inngangsdøra til verandaen (opp ei trapp med 180 graders vinkel og litt sånn stæsj) for innbæring av antatt sofa og spisebord som etter planen mannen og pappa skal ordne i kveld enten med Mastercard sin 25% på skeidar eller Plantasjens 25% timestilbud på nattåpent (20-22)
Gjorde ikke det, det ble mer.
Våknet til 20 cm
Tror jeg klikker på posten snart
Hos legen med OJ nå
spesielt når det gamle bordet er en ramme med bein. Uten bordplate. Den knuste jo på taket av pappas bil... (skade for godt over 100000. Naturskadeforsikring....)Gøy å handle litt nytt[emoji1]
Ja du sa det, var en lur teknikker 179 cm, så er ganske mye som blir over vannet her, gravid eller ei [emoji23]
Kun det jeg også har.Ikke lett det der
Jeg har bare farmor igjen. Hun er 90
Trist å høre ang farfaren din daMin farmor er mye yngre (blir 70 i år faktisk), så har jo henne også da. Hun har vært enke i 18 år da, farfar var ung da han døde (influensa, noen mnd etter et kraftig infarkt).
Håper det går bra med farmoren din! Er hun ved god helse for alderen ellers?![]()
Takktakk. Sovna kjapt. Mistenkte det. Men våkna gråtende [emoji85] Ikke lenge til jeg får kjøre avgårde. Må bare få barn på skolen førstBlir bra med litt farmortid ja. God natt, prøv å sov godt.Klem!
Takk ♡♡Uff[emoji17] Sender deg en god klem[emoji169]
Gratulerer så mye med dagenIdag (12.mai) har jeg og mannen hvert gift i 6 år [emoji7]