Det går bra, heller det enn avspasere.Deilig daMen kanskje litt kjipt å bruke en feriedag?
Fra mandag er det sommertid, og kortere dage på jobb.
Bedre å ta feriedag nå hvor det er lengst dag, og avspasere når det er kortere dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går bra, heller det enn avspasere.Deilig daMen kanskje litt kjipt å bruke en feriedag?
Hvorfor?Tror jeg klikker på posten snart
Jaa, den ser jeg! Så deilig med kortere dager i sommertid daDet går bra, heller det enn avspasere.
Bedre å ta feriedag nå hvor det er lengst dag, og avspasere når det er kortere dager
Sovet godt?God morgen
lykke til på sykehusetVaske klær
Sykehuset med kb
Takk for detGod bedring, Kengu
Lykke tilDet er det.
I dag med et konkret mål da
Rydde fri passasje fra inngangsdøra til verandaen (opp ei trapp med 180 graders vinkel og litt sånn stæsj) for innbæring av antatt sofa og spisebord som etter planen mannen og pappa skal ordne i kveld enten med Mastercard sin 25% på skeidar eller Plantasjens 25% timestilbud på nattåpent (20-22)
Så BraJa det gjorde jeg [emoji16]
Hva nå?Tror jeg klikker på posten snart
For 3 gang på kort tid sender de pakker til et helt annet stedHvorfor?
Ahh kjedelig. Håpe humøret bedrer segJa, litt trøtt bareLille er i dårlig humør, men jeg skjønner ikke hvorfor [emoji14]
Hehe min ogJa det er tydelig [emoji23]
Åhh. Sommertid.Det går bra, heller det enn avspasere.
Hva har skjedd?Hos legen med OJ nå
Ahh lykke tilHar litt å ordne, men tror det blir når mannen er ferdig på jobb. Blir litt vel mye med en sliten og grinete todler på lasset [emoji14] Greit å være to. Må levere sykemelding, hende medisiner på apoteket, og handle litt. Der da?![]()
Svarte til skrømtHva nå?
Så kb skulle på sykehuset. God bedring.Takk for det
Den er delvis begynt på,men må endres og fikses ferdigNy terrasse?![]()
Det er dårlig. Provoserende når det skjer gang på gang også. Har de sagt hvorfor det skjer?For 3 gang på kort tid sender de pakker til et helt annet sted
Sist skulle de få den videresendt hit men klarte å sende den i retur så varene mine fikk jeg ikke... å null ydmykhet fra de