☆ Skravletråd Mai ☆

Får vel gå på jobb. Er over 4 timer siden jeg våkna med null sjanse for å sovne igjen. Så om jeg trodde hodet var ille i går. Er det verre i dag. Paracet får bare virke og lite ellers å gjøre noen plass. Heldigvis bare 5.5 t på jobb da... 5.5 t for mye akkurat nå. Men suck it up jente [emoji85]

Wish me luck... :(
Håper du føler deg bedre nå [emoji173]️

Får vel gå på jobb. Er over 4 timer siden jeg våkna med null sjanse for å sovne igjen. Så om jeg trodde hodet var ille i går. Er det verre i dag. Paracet får bare virke og lite ellers å gjøre noen plass. Heldigvis bare 5.5 t på jobb da... 5.5 t for mye akkurat nå. Men suck it up jente [emoji85]

Wish me luck... :(
Lykke til Spyro [emoji170] Ta det med ro!

Hva har dere for planer i dag da?:)
Har litt å ordne, men tror det blir når mannen er ferdig på jobb. Blir litt vel mye med en sliten og grinete todler på lasset [emoji14] Greit å være to. Må levere sykemelding, hende medisiner på apoteket, og handle litt. Der da? :D

I dag skal vi på babysang, og jeg skal gå tur i sola, helt klart. Ble mye kake denne uka, vekta viste 2 kg opp nå. [emoji33] må stramme inn så vannet forsvinner igjen, dette var ukult.
Huff nei det er ikke en god måte å starte dagen på [emoji54]

I dag skal vi på babysang, og jeg skal gå tur i sola, helt klart. Ble mye kake denne uka, vekta viste 2 kg opp nå. [emoji33] må stramme inn så vannet forsvinner igjen, dette var ukult.
Så moro med babysang, og deilig med sol :) Kake er godt, men har sine ulemper :/

Det er jo bra[emoji2] resten er et evighets prosjekt...[emoji13]
Det er det.

I dag med et konkret mål da

Rydde fri passasje fra inngangsdøra til verandaen (opp ei trapp med 180 graders vinkel og litt sånn stæsj) for innbæring av antatt sofa og spisebord som etter planen mannen og pappa skal ordne i kveld enten med Mastercard sin 25% på skeidar eller Plantasjens 25% timestilbud på nattåpent (20-22)

Back
Topp