Klagetråden

..spireliten..

Forumet er livet
Vi må ha en plass å klage litt også ;)

Jeg velger å starte å klage på den hersens nye grønnfargen til BV. Ser ikke forskjell på leste og uleste tråder:smiley-angry002

Hormonell som jeg er, så blir jeg veldig irritert!!!!!

Klager litt på at magen ikke spiller på lag i dag så jeg går glipp av konfirmasjon.. :depressed::sorry:

Åååå litt kjekt m en klagetråd [emoji16][emoji16] Jeg heller liker ikke den fargen, vanskelig å se nye innlegg der[emoji21][emoji21][emoji21] Ellers så klager jeg litt på de supperømme puppene mine som gjør at jeg ikke greier å sove på magen[emoji13]

Må faktisk klage litt over været! Hva skjer med snø/sludd/regn og fire grader etter at det var 25 grader i helga?! :dead:

Har enten vondt i magen eller ryggen når jeg prøver å sove.. blir så kvalm når jeg ikke får sove eller spise.

Må faktisk klage litt over været! Hva skjer med snø/sludd/regn og fire grader etter at det var 25 grader i helga?! :dead:
Ja det været lever sitt eget liv.. igår snødde det her i Trondheim [emoji13]

Jeg er så jææææævlig(!) kvalm. Og hvorfor er det så sykt dyrt for alle de husene jeg vil ha?

I dag måtte jeg avlive min kjære lille pusekatt[emoji174] hun ble syk sammen dag som jeg testet positivt første gang (på lørdag) så jeg har ikke hatt tid til å glede med over den lille spiren. Og i dag var det ikke noe håp lenger da lungene hadde fylt seg med væske[emoji22]

I dag måtte jeg avlive min kjære lille pusekatt[emoji174] hun ble syk sammen dag som jeg testet positivt første gang (på lørdag) så jeg har ikke hatt tid til å glede med over den lille spiren. Og i dag var det ikke noe håp lenger da lungene hadde fylt seg med væske[emoji22]
Så trist[emoji174][emoji174] Er grusomt når dyrene blir syk[emoji22][emoji22] Sender over en stor klem[emoji177]

Takk[emoji173] veldig trist ja[emoji22] vi var så knytta til hverandre[emoji174]
Vet hvor tøft det er[emoji22] Hadde en pus som ble svært syk for noen år siden som måtte avlives[emoji174] ikke enkelt det der, men nå slipper den å ha smerter ihvertfall [emoji177] Håper spira bidrar til litt glede nå framover[emoji11]

Vet hvor tøft det er[emoji22] Hadde en pus som ble svært syk for noen år siden som måtte avlives[emoji174] ikke enkelt det der, men nå slipper den å ha smerter ihvertfall [emoji177] Håper spira bidrar til litt glede nå framover[emoji11]

Ja, hun har det nok bedre nå[emoji173] men ufattelig tungt når slikt skjer[emoji174] trenger nok noen dager før gleden over spira setter skikkelig inn, har liksom ikke hatt så mye tid til å la det synke inne enda[emoji173]

Back
Topp