☆ Skravletråd Mai ☆

Ahh venter på legen nå med oj. Etterpå en liten overraskelse . Så levere han i barnehagen . Jeg må rydde på plass klær . Så har jeg Senvakt .
Hvor mye jobber du nå? [emoji4]

Melding sendt til skolen. Får håpe de har fått gavekortene.
Nå må jeg vel ringe å få fysio time

Går nok sikkert helt fint altsp så lenge det ikke er gråy over lang tid
Jeg er jo der med henne, men alternativet er at jeg ikke får spist eller noe som helst, og da er jeg ihvertfall ingen god mamma vil jeg tro... Kommer hun til meg blir hun aldri avvist eller liknende, det er bare det at noen ting MÅ jeg også gjøre for å være oppegående. Som å spise, gå på do og drikke [emoji14] Setter jeg henne i stolen på badet så skriker hun da også... Så det er ikke det at hun ikke får trøst og oppmerksomhet, men noen ting kan man liksom ikke unngå å gjøre.

Sånne dager er tunge for vi vil jo gjerne ha lott alenetid også, men høres ut som hun er veldig bevisst avhengig av deg en periode nå så beste er å gi henne dette hun vil for at hun skal bli trygg. Også får du lukke øynene og tenke at det er bare en kort periode
Det er ikke alenetiden sånn sett, men jeg må få spist og gått på do jeg også. Så det er de minuttene jeg trenger akkurat der. Og alt blir feil :( Stolen, lekene osv. Maten min hiver hun rundt så jeg må sette henne fra meg; eventuelt stå å spise. Men det er jo vondt å sette henne fra seg selvsagt når hun tydelig plages av noe og er i behov av mamma. Jeg føler meg bare litt kvelt.. Nå har hun sovet en stund og sover enda, så får bare puste i mellomtiden. Jeg formulerte meg nok litt dumt, for 90% av døgnet så er hun med meg, og gjerne på armen eller liknende. Men noen behov må jeg dekke også, selvom mye kan legges vekk. Som do og mat.

Back
Topp