Håper jaHåper dere slipper å vente i evigheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jaHåper dere slipper å vente i evigheter.
Hvor mye jobber du nå? [emoji4]Ahh venter på legen nå med oj. Etterpå en liten overraskelse . Så levere han i barnehagen . Jeg må rydde på plass klær . Så har jeg Senvakt .
Aldri noe man egentlig vil ta [emoji54] men greit når man er ferdig med det [emoji4]Uff på mandag skal jeg ta celleprøve
Når har dere time da?Mange på venterommet . Tyder dårlig
Nei virkelig ikke noe jeg vilAldri noe man egentlig vil ta [emoji54] men greit når man er ferdig med det [emoji4]
Jeg er jo der med henne, men alternativet er at jeg ikke får spist eller noe som helst, og da er jeg ihvertfall ingen god mamma vil jeg tro... Kommer hun til meg blir hun aldri avvist eller liknende, det er bare det at noen ting MÅ jeg også gjøre for å være oppegående. Som å spise, gå på do og drikke [emoji14] Setter jeg henne i stolen på badet så skriker hun da også... Så det er ikke det at hun ikke får trøst og oppmerksomhet, men noen ting kan man liksom ikke unngå å gjøre.Går nok sikkert helt fint altsp så lenge det ikke er gråy over lang tid
Kan dere være så snille å hjelpe meg litt??
Kan dere sjekke hvordan appen oppfører seg for dere nå, og gi meg beskjed her?
Nå ble jeg logget ut igjen, android.*test*
Det er ikke alenetiden sånn sett, men jeg må få spist og gått på do jeg også. Så det er de minuttene jeg trenger akkurat der. Og alt blir feilSånne dager er tunge for vi vil jo gjerne ha lott alenetid også, men høres ut som hun er veldig bevisst avhengig av deg en periode nå så beste er å gi henne dette hun vil for at hun skal bli trygg. Også får du lukke øynene og tenke at det er bare en kort periode
Godt de sjekker skikkeligJa barneklinikken neste uke . Videre utredning for allergi
Lykke til, håper det går braFøttene hans
Liker ikke slikt selv. Derfor utsatt. Synes det er vondt med gu også.Ja jeg hater at noen skal nedi der
Vare vært lette forandringer . Kan jo være mer enn det nå da . Må bare vente å seAh skjønner
nå 70% fra 12 juni 60%Hvor mye jobber du nå? [emoji4]
Ja veldig braGodt de sjekker skikkelig![]()
Vi er ferdig . Spiser is nåNår har dere time da?
Så herlig daVi er ferdig . Spiser is nåskulle få overraskelse om han var flink og valgte is
![]()
Håper jeg ogspLykke til, håper det går bra
Enig med degLiker ikke slikt selv. Derfor utsatt. Synes det er vondt med gu også.