>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ei tenåringsjente som tar livet av seg selv og sender kassett med 13 grunner til hvorfor hu gjorde det med å fortelle på en kassettside dedikert til hver og en som var skyld i det.Ikke hørt om[emoji4] hva er det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei tenåringsjente som tar livet av seg selv og sender kassett med 13 grunner til hvorfor hu gjorde det med å fortelle på en kassettside dedikert til hver og en som var skyld i det.Ikke hørt om[emoji4] hva er det?
Haha ja. Nesten så jeg dansa på vei bort da derimot [emoji23]Da kjenner man at det ikke er sommer ja[emoji23]
God turHjem og bytte bil så er det avgårde til flyplassen
God tur
Takk.God tur![]()
Ikke lange turen altsåTakk.
Hjem igjen i morgen
Jeg må slutte å ta med bestemor til byen det er mer slitsom en å ta med to 10 åringer til byen...Kos deg i by'n![emoji1]
VelVil tro det gjør det ja[emoji23] har dere noen alternativer?
Ja i dag skulle han gå i butikken ikke sitte på vogna.... noe som han har likt frem til i dag [emoji14]Blir fort store disse små[emoji1]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Jeg reiser sjelden med mi mor. Hu tester virkelig tålmodighet [emoji85][emoji85][emoji85]Jeg må slutte å ta med bestemor til byen det er mer slitsom en å ta med to 10 åringer til byen...
Kan forestille at vi tar over hele Syden hotelletDet hadde vært moro! BV sydentur [emoji6]
0åå? Er veldig gøy å se at han vil være selvstendig på en alder av 1.5 år [emoji14]Gruer meg nesten [emoji85]
Mye bedre![]()
Ikke så fælt i dag![]()
Hørt om den må få satt meg ned å sett denSetta på 13 grunner på netflix. Så får vi nå se. Hørt mye om den på godt og vondt
Sikkert like greit. Tenk deg så høylytt det blir da [emoji23]Kan forestille at vi tar over hele Syden hotellet![]()
Sett 2 episoder nå. Vente til barn er i seng eller ute før neste episode gitt.Hørt om den må få satt meg ned å sett den
Min river i stykker tolmodigheten min vær dag!!! Skjønner ikke hvorfor jeg forsetter![emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Jeg reiser sjelden med mi mor. Hu tester virkelig tålmodighet [emoji85][emoji85][emoji85]
Hihi OkeiBle noen blomster, plastservise til veranda og mat[emoji12]
Tror de hevner seg med vilje på oss når vi var små [emoji14]Min river i stykker tolmodigheten min vær dag!!! Skjønner ikke hvorfor jeg forsetter!