>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
TakktakkGod tur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakktakkGod tur![]()
Så deilig [emoji171][emoji171] Her ligger lille med en flaske foran tv. Hender hun har ro, hehe.TakktakkHjemme nå. Fremdeles 2 t til barn kommer hjem. Hmmm. Se enda en film gjerne
![]()
Herlig da [emoji1] Nyte litt fred daSå deilig [emoji171][emoji171] Her ligger lille med en flaske foran tv. Hender hun har ro, hehe.
Hvilke farger?
hehe den er grei da kan spyro komme hun er så glad i laks HeheKommer på middag alle dager unntatt søndag[emoji12]
Hente avstøpning av tenner her og blekemiddelDet burde jeg ha gjort også..
Laks er snop. Så helt greit for meg [emoji56][emoji7]hehe den er grei da kan spyro komme hun er så glad i laks Hehe
Dumt med kjipe tanker. Handlet noe enda?Shoppe bort kjipe tanker og dugnad i barnehagen i ettermiddag[emoji2]
Jaja. Enda sol. Tar på meg treningsbuksa og spaserer til butikken med musikk på øra tenker jeg. Trenger noe påfyll. Men ingenting særlig tungt. Hurra![]()
Hihi kjekt daLaks er snop. Så helt greit for meg [emoji56][emoji7]
Får ta det med humorHindrer oss ikke i å skravle i allefall!
VeldigDeilig med en luftetur[emoji1]
Så bra [emoji1] Var der mye i ungdomsårene selv. Men nå er det snakk om i forhold til lille og bhg.
![]()
Ikke så fælt i dag![]()
Her får vi ikke ta med barna
Ja, Gjør det. Hun har en sånn henge i buksebeinet dag, så.Herlig da [emoji1] Nyte litt fred da![]()
Meg eller lille? [emoji14]Kan jeg spørre hvorfor?[emoji4]