Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg . Har gråVeldig fornøyd med den
Så braÅ nå er jeg i mål![]()
Jada har detHar du en fin dag?
Det er duJa heldig der
Har sølv, Sort og perlemorSkjønner jeg . Har grå
Ahh stilig . Ønsker meg til bursdagHar sølv, Sort og perlemor
Jada har det
Helt greit detSå bra
Greia var vel at jeg var såpass våken. Og ikke fordrar å akkurat rekke å sovne før klokka ringerGjør jeg glatt om jeg er trøtt
Snart hente kb igjen så på rushGod morgen alleI dag våkna lille klokka 4 [emoji23] Hurra. Men i 5-tiden sovnet hun heldigvis igjen. Planer for dagen? Jeg skal prøve meg litt på det evige ryddeprosjektet, men ikke bare bare..
Vil ikke vite [emoji23]
Har du?Det er bra[emoji2]
Oi jøsses tidlig . Hodt hun sovnet , tidlig start og dårlig natt her . Snart levere ungene . Nå er de opptatt med puslespill . Så en del ærendGod morgen alleI dag våkna lille klokka 4 [emoji23] Hurra. Men i 5-tiden sovnet hun heldigvis igjen. Planer for dagen? Jeg skal prøve meg litt på det evige ryddeprosjektet, men ikke bare bare..
Hvilke farger?Ahh stilig . Ønsker meg til bursdag
[emoji23][emoji23] Typisk ! Logikken til de små skjønner jeg ikke helt gitt
Flere grå Hehe og rååsaHvilke farger?
Åh, så slitsomt med dårlig nattOi jøsses tidlig . Hodt hun sovnet , tidlig start og dårlig natt her . Snart levere ungene . Nå er de opptatt med puslespill . Så en del ærend
Prøver på en dupp senereÅh, så slitsomt med dårlig nattFår du hvilt deg i løpet av dagen?