☆ Skravletråd Mai ☆

Haha nei. Bare litt ymse pålegg til brødmat jeg trengte og sånt smådill :D Ferdig nå og hjemme igjen hihi

Kjenner til den, tar ikke så mye når jeg er med vogna heller, blir fort tungt. Men tåler litt mer enn å bære[emoji39]

Essoburger og brus, må visst trille lang tur når vi kommer hjem.

Hva gjør dere i dag?Vi har gått tur og det begynte og snø ute [emoji15] [emoji15] [emoji15] Får håpe resten av mai blir bedre [emoji23][emoji23]

Hva gjør dere i dag?Vi har gått tur og det begynte og snø ute [emoji15] [emoji15] [emoji15] Får håpe resten av mai blir bedre [emoji23][emoji23]
Er hjemme med lille. Skal ut å handle når mannen kommer hjem, ellers middag og det vanlige. Også må vi se Paradise [emoji23] huff. Snøøø :(

Fra dagens liste kan det krysses av
Gå tur
Handle middag
Levere pant
Levere metall til gjenvinning
Levere to poser til fretex

Og selvsagt sov snuppa så lenge at jeg rakk legge ned babycallen, gå inn og begynne å ta av meg jakka før jeg hørte henne rope på mamma...

Kosestund med puppen gjennomført, nå skal vi bytte bleie og fortsette litt på badet eller kjellergangen før det er lunsj, egentlig veldig snart. Så skal vi dra en tur på butikken som har post i butikk, hente en pakke. Se om de har blå melange (uten melk) og så hente mellomste i bhg (den butikken og bhg er begge ti min med bil herfra. I hver sin retning)

Sånn går nå dagen og ingenting tyder på at nok husarbeid kommer til å være krysset av lista så jeg kan sitte under noe pledd i kveld.

Synes du har fått gjort masse selvom husarbeid gjenstår[emoji2]

Back
Topp