Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Misliker sterkt nettbutikker h ør varenr kan bli utsolgt nr man har kommet til betaling
Da har guttungen fått stå selv og pusse tennene for første gang... så gøytil nå har han sittet på stellebenken men nå pusset jeg først så fikk han stå foran speilet og pusse selv mens jeg pussa mine.... Han vokser så foort
Dugnad kan være koselig det
Mannen som skal dra og du slappe av eller motsatt?
Så deilig da
Du får slappe av
Jeg får angst. Blir rett og slett grinete.Godt å høre jeg ikke er alene om det [emoji6] føler mange ikke bryr seg så mye [emoji13]
Veldig enig!Misliker sterkt nettbutikker h ør varenr kan bli utsolgt nr man har kommet til betaling
Det hadde vært moro! BV sydentur [emoji6]Tenk på den forsamlingendet hadde rocka vilt på alle nivåer [emoji14]
Gruer meg nesten [emoji85]Da har guttungen fått stå selv og pusse tennene for første gang... så gøytil nå har han sittet på stellebenken men nå pusset jeg først så fikk han stå foran speilet og pusse selv mens jeg pussa mine.... Han vokser så foort
Får ta det med humorHaha, ler![emoji23]
Så bra [emoji1] Var der mye i ungdomsårene selv. Men nå er det snakk om i forhold til lille og bhg.BUP gikk fint[emoji2] vært der lenge, siden i høst[emoji4]
Jaja. Enda sol. Tar på meg treningsbuksa og spaserer til butikken med musikk på øra tenker jeg. Trenger noe påfyll. Men ingenting særlig tungt. Hurra![]()
Her får vi ikke ta med barnaHer drar vi hele gjengen på dugnad[emoji1]
Spiser middag der først og jobber litt etterpå[emoji2]
Lilla er vel eneste fargen jeg kunne tenkt meg den i, men den ville jeg gjerne hatt!Den er lekker[emoji1]
Lilla er vel eneste fargen jeg kunne tenkt meg den i, men den ville jeg gjerne hatt!
Nydelig [emoji171]![]()
Ikke så fælt i dag![]()
God turJaja. Enda sol. Tar på meg treningsbuksa og spaserer til butikken med musikk på øra tenker jeg. Trenger noe påfyll. Men ingenting særlig tungt. Hurra![]()
Fin utsikt [emoji7]![]()
Ikke så fælt i dag![]()
Haha nei. Bare litt ymse pålegg til brødmat jeg trengte og sånt smådillHihi, ikke i dag du skal shoppe sånn tre-fire pakker mel ;p