☆ Skravletråd Mai ☆

Jaja. Enda sol. Tar på meg treningsbuksa og spaserer til butikken med musikk på øra tenker jeg. Trenger noe påfyll. Men ingenting særlig tungt. Hurra :D

Da har guttungen fått stå selv og pusse tennene for første gang... så gøy:p til nå har han sittet på stellebenken men nå pusset jeg først så fikk han stå foran speilet og pusse selv mens jeg pussa mine.... Han vokser så foort

Blir fort store disse små[emoji1]

Da har guttungen fått stå selv og pusse tennene for første gang... så gøy:p til nå har han sittet på stellebenken men nå pusset jeg først så fikk han stå foran speilet og pusse selv mens jeg pussa mine.... Han vokser så foort
Gruer meg nesten [emoji85]

Jaja. Enda sol. Tar på meg treningsbuksa og spaserer til butikken med musikk på øra tenker jeg. Trenger noe påfyll. Men ingenting særlig tungt. Hurra :D

Hihi, ikke i dag du skal shoppe sånn tre-fire pakker mel ;p

Lilla er vel eneste fargen jeg kunne tenkt meg den i, men den ville jeg gjerne hatt!

Jeg har så lyst på den andre varianten, den med vertikale "riller". Elsker alle fargene nesten, både blå, lilla, mint og rosa og hvitt... er bare grå jeg ikke har sååå lyst på, men fin den også. Har vist dem til mannen mange ganger [emoji56][emoji23]

Back
Topp