☆ Skravletråd Mai ☆

Ikke her [emoji14] jeg pleier å tenke mer at jeg tror det når jeg ser det :p
Helt sant. Men greit å se for å ha en pekepinn. Sånn at barna har regntøy med til skolen itilfelle yr har rett.

Menyen klar : i går var det fish tikka med ris . I dag blir det pølser og rotmos. Ons: spagettilasagne, tors: fiskebollergrateng. Fre: løvstek med pommes frites,salat og bernaise, Lør: taco og Søn: laksewok

Menyen klar : i går var det fish tikka med ris . I dag blir det pølser og rotmos. Ons: spagettilasagne, tors: fiskebollergrateng. Fre: løvstek med pommes frites,salat og bernaise, Lør: taco og Søn: laksewok
Mmmm ja så var det middag lista. Den ble forskyvet i helga så det vi hadde i går skulle være middagen på lørdag og det vi skal ha i dag skulle være middag på søndag *ler*

Ny turnering vær dag. Samle opp articfact mangler 18... bedre resultat for dagen jo større sjanse for å få en articfact. Men før øyeblikket for jeg bare articfact til new York tur....
Aha. Varer de lenge også da? :)

Mmm. Mye godt på menyen :D

Bretta 4 hauger klær og snart ferdig med vask 1. Snart sette på vask 2 også :)

Mmmm ja så var det middag lista. Den ble forskyvet i helga så det vi hadde i går skulle være middagen på lørdag og det vi skal ha i dag skulle være middag på søndag *ler*
Hehr blir fort sånn

Back
Topp