Gøy detTviler ikke [emoji14] Blir skravla masse gitt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy detTviler ikke [emoji14] Blir skravla masse gitt.![]()
Her kommer regnet i 2 tidenGod morgen. Frokosttid igjen. Meldt regn i dagMen ser ut sol fint og opphold nå da.
Her også så jeg. Da er barn ferdig på skolen ogsåHer kommer regnet i 2 tiden
Ja det er sant.Bedre enn 0 på begge [emoji14]
Ja godt det ikke kommer før . Håpe det stemmerHer også så jeg. Da er barn ferdig på skolen også![]()
Okei opphold her også enda, men det kommer nok regn jaHar ikke sett ut enda. Er på badet. Men yr sier det er grått men opphold. Vi får se når jeg kommer meg opp. Først kle på meg. Aller først vekke mellomste. Lillemor er klar og eldstemann har vasket seg og gått for å kle på seg.
Hihi. Bare å skravle enda mer da altså [emoji14]Ja det er sant.![]()
Den rolige stunden før de andre våkner er herlig daBlitt litt grått her sitter å drikker te men burde få i meg mat for lillemann våkner..
Håper også det stemmer. Evnt senere [emoji23]Ja godt det ikke kommer før . Håpe det stemmer
Ja senere er også selvsagt greitHåper også det stemmer. Evnt senere [emoji23]
Yr sier opphold og storm sier regn. Håper yr vinner [emoji23]17mai er det meldt en del regn:/
Åhhh ja håpe ! Her sier alle regn :/Yr sier opphold og storm sier regn. Håper yr vinner [emoji23]
Opphold er helt greitHar ikke sett ut enda. Er på badet. Men yr sier det er grått men opphold. Vi får se når jeg kommer meg opp. Først kle på meg. Aller først vekke mellomste. Lillemor er klar og eldstemann har vasket seg og gått for å kle på seg.
Ånei. Drit når de samarbeider da. Storm er som regel mer pessimister de [emoji23]Åhhh ja håpe ! Her sier alle regn :/
Ja Hehe er gjerne det.Ånei. Drit når de samarbeider da. Storm er som regel mer pessimister de [emoji23]
For henge meg på då godt jeg kan. Men prøver å henge med i lost in time turneringene også jeg vil ha den gamer ogHihi. Bare å skravle enda mer da altså [emoji14]
Nydelig er den. Men andre gang jeg har våknet før de andre etter at jeg kom i uke 20Den rolige stunden før de andre våkner er herlig da![]()