>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Er de ofte de? [emoji23]For henge meg på då godt jeg kan. Men prøver å henge med i lost in time turneringene også jeg vil ha den gamer og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er de ofte de? [emoji23]For henge meg på då godt jeg kan. Men prøver å henge med i lost in time turneringene også jeg vil ha den gamer og![]()
Kjedelig da. Veldig lenge før også?Nydelig er den. Men andre gang jeg har våknet før de andre etter at jeg kom i uke 20
Jeg ramla ut og dere har skravlet såppass at jeg ikke orker å bla [emoji14] Får gå gjennom varsler på pc etterpå.
Alle hatt en bra dag? Jeg begynner å smake maten min igjen. Hurra!![]()
Hallveis til veske-trekninga snart.![]()
Må si jeg er glad jeg heiv meg inn her, dere er trivelige å skravle med.![]()
I seng, 95 innlegg igjen
Joda. Grei bakgrunnstøy. [emoji14] Har dere også å tenke på hihi
Nå smaker jeg litt av maten igjen, så da er det håp om at det snur. Hurra!
God morgen forresten
Jeg er den eneste i huset som er våken. Har ammet og hun sovnet, men å legge meg til å sove igjen etter seks? Det er jo egentlig morgen...
Så hyggelig å høre[emoji173]️ du er ganske koselig selv!
Ånei. Drit når de samarbeider da. Storm er som regel mer pessimister de [emoji23]
Kan ikke om jeg vil en gang [emoji28]Må jo ikke glemme oss[emoji12][emoji56]
Som regel har de mer rett også her da [emoji14]Har merket meg at yr lover gull og grønne skoger, ja.
Det er duNei, føler jeg er unnskyldt
Sovnet etter 2 y igjenAmmetid, sover du igjen? Våkner her ab at lille var såå blid, hadde sparket av dyna og lekte med tærne sine. Spent på når han har tenkt å sove mer...
God morgen Anine100 sider er nesten fylt på 10 timer haha. God morgen jenter
Som regel har de mer rett også her da [emoji14]
God morgen saraGod morgen forresten
Jeg er den eneste i huset som er våken. Har ammet og hun sovnet, men å legge meg til å sove igjen etter seks? Det er jo egentlig morgen...
Fikk du det til?Isj
Våknet nå for 30 min prøver å overtale den lille at det er alt for tidlig for han å stå opp nå
Tidlig detBle kvart på[emoji28]
Los dere med besøkHimmelen er blå gubben er på jobb. Bestemor kommer innom for å fikse noen kopier og så blir det å dra ned til sentrum i dag også
Hadde glemt å kjøpe nok kylling og ekstra stæsj. Svigermor kommer. Hun savner det yngste barnebarnet sitt. Så hun blir noen dager. Men hu skal hjelpe med å male også [emoji14]
Er på vei inn i dusjen og håper at lillegutt vil sove to timer til. Ingen har gått av å stå opp så tidlig om mann ikke må