☆ Skravletråd Mai ☆

Forresten jeg sa til en engelskmann for mange mange år siden: good night, don't let the bed bug's bite.

Vel reaksjonen hans var: what are there bed bugs here [emoji54]

Forresten jeg sa til en engelskmann for mange mange år siden: good night, don't let the bed bug's bite.

Vel reaksjonen hans var: what are there bed bugs here [emoji54]

Hehe, forhåpentligvis ikke. Var vel en grunn til at de kalte det loppekassa :D

Hehe, forhåpentligvis ikke. Var vel en grunn til at de kalte det loppekassa :D
Var ikke det mener jeg [emoji23]

Ganske mange år siden i Sverige så husker ikke helt, han prøvde å flørte med meg etter det da

Nei, nå har jeg også tatt senga på ryggen, som mamma pleide å si. Natta, om noen enda titter innom [emoji5]

Ja husker det. Går vel litt på hva man gjør det til selv. Kan virke som om det bare var noen som følte seg utenfor og var sjalu. Slik hører man jo litt på skolene også, at enkelte føler seg utenfor bare fordi andre er gode venner med hverandre.
Det er helt sant

Våken å får ikke sove :(

Ammetid, sover du igjen? Våkner her ab at lille var såå blid, hadde sparket av dyna og lekte med tærne sine. Spent på når han har tenkt å sove mer...

Jeg skjønner. Du får ta deg noen pust i bakken når det lar seg gjøre. Jeg blir sliten jeg når det er så mye som skjer på en gang.
Jeg tar nok flere pust enn jeg burde ;-)

Så virkelig travelt blir det nok fra helga.

God morgen forresten

Jeg er den eneste i huset som er våken. Har ammet og hun sovnet, men å legge meg til å sove igjen etter seks? Det er jo egentlig morgen...

Back
Topp