Natta. Episodene slutt. Så da legger jeg meg også. Ses i morgen [emoji1]
Sov godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta. Episodene slutt. Så da legger jeg meg også. Ses i morgen [emoji1]
Forresten jeg sa til en engelskmann for mange mange år siden: good night, don't let the bed bug's bite.
Vel reaksjonen hans var: what are there bed bugs here [emoji54]
Var ikke det mener jeg [emoji23]Hehe, forhåpentligvis ikke. Var vel en grunn til at de kalte det loppekassa![]()
Det så jegJeg er over 1600 innlegg gitt [emoji56][emoji56][emoji56][emoji56]
Kjedelig med samme farger såKult da
Håper du sover godtGod kvelds gitt . Funnet senga nå
Det er helt santJa husker det. Går vel litt på hva man gjør det til selv. Kan virke som om det bare var noen som følte seg utenfor og var sjalu. Slik hører man jo litt på skolene også, at enkelte føler seg utenfor bare fordi andre er gode venner med hverandre.
Våken å får ikke sove![]()
Viktig med slike kursInne. Minste er på "grunnkurs". Lærer seg å flyte og svømmeJeg sitter og sladrer med ei utenfor. Normalt er søstra mi også med. Men hu har spysyken i hus
Er det ikke bare 10 tråder dom skal lages?Mangler bare ca 38 før 1500 målet er nådd [emoji23] Må bare lage tråder også ut mnd [emoji56]
Jeg tar nok flere pust enn jeg burde ;-)Jeg skjønner. Du får ta deg noen pust i bakken når det lar seg gjøre. Jeg blir sliten jeg når det er så mye som skjer på en gang.
Ok fått nok snø denne vårenDet snør[emoji33][emoji35]
Jo, langt mer overkommelig med tråder denne gangenEr det ikke bare 10 tråder dom skal lages?
God morgen ja så absolutt [emoji14]Jo, langt mer overkommelig med tråder denne gangen
Gratis [emoji14]Jeg er over 1600 innlegg gitt [emoji56][emoji56][emoji56][emoji56]