☆ Skravletråd Mai ☆

Egentlig sov jeg godt i natt, men jeg er trøtt og lurer på å legge meg

Generelt noe man burde være flinkere til. :D Vanligvis er jeg god på å legge meg tidlig, når jeg jobber og må tidlig opp og sånn. Men nå i perm vet jeg jo at kaanskje får jeg lillebror til å sove mer om vi pupper i senga, eller jeg kan få pappaen til å ta ham litt om morgenen hvis han har vært en del urolig, og så er det såå godt med de dyrebare fritimene om kvelden, så jeg er fæl til å drøye i disse dager. :p

Hun er 8. :) Ja, håper det gir seg snart. Har liksom falt litt ut av det med syke barn, går lenge mellom hver gang vesla er syk nå, men med nytt barn blir det vel mange sykedager i løpet av de neste par-fire årene.
Hvilken operasjon hadde hun?

Jeg ble også operert da jeg var 3 mnd faktisk, nøyaktig 3 mnd. Lukket hareskåret den dagen. :p
Åh, da er det sikkert stas å få småsøsken :) Husker jeg elsket det, er 7.5 år mellom meg og lillesøster. Her har det begynt å balle på seg ettersom vi ammer mindre. Vi trodde hun hadde godt immunforsvar, men hun tar til seg veldig mye stakkars. Hun ble operert for lyskebrokk. Det gikk i klem stakars. Også var hun så lita og skjør med sine 3900gram så det synes jeg var skummelt. Men det gikk jo bra :)

Kan tenkte meg dine foreldre hadde nerver da. Jeg vet ikke så mye om hareskår, men er det slik at ganen også er spaltet?

Husker vi pleide å styre mye da vi skulle legge oss. Kan se for meg mamma komme opp trappa og kjefte om at klokka var ti og vi måtte se til å roe oss. Sjelden vi la oss uten å stå opp igjen liksom. Vesla pleier vanligvis ikke å gjøre sånn da. Har bestandig lagt seg så fint, og siste året begynt å lytte til lydbøker og lese og sånt, litt uskyldig, men av og til litt sent våken da.
Vi gjorde aldri slik vi. Vi 4 søsken som små elska å sove. [emoji14] La oss frivillig før vi måtte og alt vi [emoji23]

Begynte fra scratch. Kommet til sesong 2 [emoji14] Er helt greit. Spesialeffektene blir vel bedre for hver sesong hahaha. 1994 vettu [emoji170]

Gøy med sånt gammelt :D Jeg så buffy for noen år siden da vi først skaffet oss netflix, hadde ikke sett det før heller. Morsomt :D

Generelt noe man burde være flinkere til. :D Vanligvis er jeg god på å legge meg tidlig, når jeg jobber og må tidlig opp og sånn. Men nå i perm vet jeg jo at kaanskje får jeg lillebror til å sove mer om vi pupper i senga, eller jeg kan få pappaen til å ta ham litt om morgenen hvis han har vært en del urolig, og så er det såå godt med de dyrebare fritimene om kvelden, så jeg er fæl til å drøye i disse dager. :p

Jeg er dårlig på det i perm jeg også. Jeg får jo sove litt lenger, siden jeg ikke skal på jobb, men opp innen 7 liekvel (6 til vanlig) så jeg bør snart sove

Har gjort det slik mer enn én gang ja, men må ligge så vondt da, og han blir så sur. :p
min blir ikke sur :) Stikke beina bort til meg for å varme meg om jeg sier jeg fryser

Åh, da er det sikkert stas å få småsøsken :) Husker jeg elsket det, er 7.5 år mellom meg og lillesøster. Her har det begynt å balle på seg ettersom vi ammer mindre. Vi trodde hun hadde godt immunforsvar, men hun tar til seg veldig mye stakkars. Hun ble operert for lyskebrokk. Det gikk i klem stakars. Også var hun så lita og skjør med sine 3900gram så det synes jeg var skummelt. Men det gikk jo bra :)

Kan tenkte meg dine foreldre hadde nerver da. Jeg vet ikke så mye om hareskår, men er det slik at ganen også er spaltet?

Jeg fikk søsken da jeg var 3, 5, 7, 9, 12 og 19. :p Men første lillesøster kom da jeg var 9, DET var gøy! :D
Uff da, ja bra det gikk bra. Man kan ha bare spaltet leppe, åpen leppe og gane, dobbelsidig eller enkeltsidig, og i noen tilfeller kan man kan åpen gane men lukket leppe. Slikt er vel mer sjeldent. Jeg hadde bare en "halv" spalte i leppa egentlig, var ikke åpent til nesa engang. Så den ble lukket da, og så hadde jeg et hakk i beinet som de fylte med beintransplantasjon da jeg gikk i femte. Så jeg er veldig heldig, folk er ofte ikke klar over at jeg har spalte før jeg evt nevner noe om det, mange sier de har trodd det var av noe annet jeg hadde arr. Broren min har også spalte, og han var åpen fra leppa og helt opp i nesen og i ganen. Mer omfattende å få fikset.

Back
Topp