Godt det ikke bare er her flaut at mesteparten av hud og hår produkter på badet er hans [emoji54]
Jeg slår nok mannen i mest produkter, selv om jeg på langt nær bruker halvparten[emoji85] men har litt han også altså[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er her flaut at mesteparten av hud og hår produkter på badet er hans [emoji54]
199 nå på tilbud
Ikke sende deg bilder altså [emoji23]Hihi, kan jo ikke fordra det[emoji13]
749,- nåHva koster de?
Fin pris det jaOi, det var billig![emoji1]
Ja. Så i dag fikk jeg snakka mer med ene moren i klassen til hu også. Kjekt p bli bedre kjent med de andre også i klassen![]()
Grei pris749,- nå
Lurer på de andre da for de har Gore texAha. De minte meg om de jeg går i. Men mine er viking. Og de er rågode å gå med [emoji7]
Tja farge er jo spenstig da [emoji7]Tur i skog og på fjellet . Løping har jeg andre og flere par
I juni? Jojo. Kan gjerne gå det også. Om ikke alle etter 21. reiser på ferie [emoji23][emoji23]Nye 20000![emoji23][emoji23]
Kostet over 1400Grei pris
Ja de er Gore texTja farge er jo spenstig da [emoji7]
Ja . Her har jo bonus 2 diagnoser
Så koselig da [emoji7][emoji7]
Ja mannen er kokk
Stemmer. Så AspergersDet ene var ADHD?[emoji4]
Veldig flinkFlinke mannfolket[emoji1]
Æææ lukk alle vinduer, dra gardina over og løp å gjem deg [emoji33] skal ikke snø nåDet snør[emoji33][emoji35]