☆ Skravletråd Mai ☆

Hvorfor gidde det ja ?

Åh. Det hørtes godt ut ! Får håpe han sover nå da så du kan kose deg [emoji7][emoji7]

Er jeg kravstoe hvis jeg håper melka enda er kald? [emoji849]

Hahaha. Vi har ett [emoji85][emoji85][emoji85]
Det har vi og for øyeblikket [emoji85] men vi ser jo på hus og et av kriteriene er minst 2 toalett [emoji6]

Haha ingen smaksprøver til andre sier mi minste [emoji87]
Haha jeg fikk i det minste smake, jeg tok henne jo med til butikken som gir bort frukt til barn (egen klubb hvor de får noe, de varierer mellom det hver uke hva det er).
Trodde ikke hun ville få en egen boks med druer da [emoji23]

11 åringen min elsker de enda. Kjøper helst mye bøker til hu. Favoritten er Harry Potter. Hu er vel i gang med å lese de for 2 gang nå [emoji14]

God smak ;) leser den illustrerte til vesla nå, tenker å gjøre tradisjonn av at hun får en hvert år til jul (sammen med noe annet også da).

Haha jeg fikk i det minste smake, jeg tok henne jo med til butikken som gir bort frukt til barn (egen klubb hvor de får noe, de varierer mellom det hver uke hva det er).
Trodde ikke hun ville få en egen boks med druer da [emoji23]
Så heldig da [emoji7][emoji7]

Hvorfor være kravstor liksom?

Jeg er sugen på sjokoladekake, satte fram et stykke og et glass melk, men ee nå inne for tredje gang og ammer på lillebror. Prøvde å rape ham først nå da, kom en giiigarap, satser på at han får sove nå da [emoji28]

Håper det var rapen som magla og at han sover søtt nå[emoji4] og du får kose deg med sjokoladekake[emoji38]

Kjipt.

Eldste var jo relativt stor når han ble syk.

Han smittet derimot begge sine søster som nyfødte.

Mellomste var 5 dager gammel da han kom hjem fra bhg sørpe forkjøla. Rs

Yngste var fem dager gammel når han fikk vannkopper

Hmm, der lå et sitat i svarboksen, sikkert ikke postet

Men jada, rutinen hennes er grei nok. Harmonerer bare dårlig med resten av familien som liker å ligge litt i senga (vår, alle sammen) og våkne og småprate...

Ja, husker den vannkoppehistorien. Ved 4 mnd er de jo litt mer hold i, hadde nok vært hypernervøs om han var bare en drøy uke. Rs er jo kjempeskummelt også! [emoji15]

Back
Topp