Hvorfor gidde det ja ?
Åh. Det hørtes godt ut ! Får håpe han sover nå da så du kan kose deg [emoji7][emoji7]
Er jeg kravstoe hvis jeg håper melka enda er kald? [emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor gidde det ja ?
Åh. Det hørtes godt ut ! Får håpe han sover nå da så du kan kose deg [emoji7][emoji7]
De sover. De var kjappe i dag [emoji7]
Det har vi og for øyeblikket [emoji85] men vi ser jo på hus og et av kriteriene er minst 2 toalett [emoji6]Hahaha. Vi har ett [emoji85][emoji85][emoji85]
Så koselig da [emoji7][emoji7]Jeg og har alltid vært glad i bøker, så det er håp[emoji2] Harry Potter står i hylla og er alt prøvelest[emoji23][emoji23] Har sagt ho godt kan vente til ho blir 3[emoji23]
Mulig. Om du ikke har kjølig stue da [emoji14]Er jeg kravstoe hvis jeg håper melka enda er kald? [emoji849]
Haha jeg fikk i det minste smake, jeg tok henne jo med til butikken som gir bort frukt til barn (egen klubb hvor de får noe, de varierer mellom det hver uke hva det er).Haha ingen smaksprøver til andre sier mi minste [emoji87]
Minste går på svømmekurs![]()
Eldste leser først og alltid kjapp. Minste er utfordring. Men hu sovna før 5 min i dag når jeg satt der. HurraHeldig!
11 åringen min elsker de enda. Kjøper helst mye bøker til hu. Favoritten er Harry Potter. Hu er vel i gang med å lese de for 2 gang nå [emoji14]
Ja så ikke hør på henne [emoji6]Stemmer. Var deg ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]
Det vil vi også ha. Pluss biinngang med vaskerom. Det vi sikler på hvertfall [emoji14]Det har vi og for øyeblikket [emoji85] men vi ser jo på hus og et av kriteriene er minst 2 toalett [emoji6]
Bilde [emoji4]Den lekre vasen min kom i dag
[emoji173][emoji173][emoji173]
Meld deg inn i Tourette gruppa på tvinger, venninna mi fikk mye info der å er må blitt med de i gruppa
Eldste[emoji4] ADD, Tourettes og språkforstyrrelse..
Så heldig da [emoji7][emoji7]Haha jeg fikk i det minste smake, jeg tok henne jo med til butikken som gir bort frukt til barn (egen klubb hvor de får noe, de varierer mellom det hver uke hva det er).
Trodde ikke hun ville få en egen boks med druer da [emoji23]
199 nå på tilbudHva kostet de?[emoji2]
Ja. Så i dag fikk jeg snakka mer med ene moren i klassen til hu også. Kjekt p bli bedre kjent med de andre også i klassenDeilig da[emoji1]
Hvorfor være kravstor liksom?
Jeg er sugen på sjokoladekake, satte fram et stykke og et glass melk, men ee nå inne for tredje gang og ammer på lillebror. Prøvde å rape ham først nå da, kom en giiigarap, satser på at han får sove nå da [emoji28]
Haha ikke lett detHerligFinne noe mer vettugt da etterhvert [emoji14]
Kjipt.
Eldste var jo relativt stor når han ble syk.
Han smittet derimot begge sine søster som nyfødte.
Mellomste var 5 dager gammel da han kom hjem fra bhg sørpe forkjøla. Rs
Yngste var fem dager gammel når han fikk vannkopper
Hmm, der lå et sitat i svarboksen, sikkert ikke postet
Men jada, rutinen hennes er grei nok. Harmonerer bare dårlig med resten av familien som liker å ligge litt i senga (vår, alle sammen) og våkne og småprate...