>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hvem vil det? Er jo regninger og drit [emoji23]Gidder ikke være voksen mer! [emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem vil det? Er jo regninger og drit [emoji23]Gidder ikke være voksen mer! [emoji39]
Lykke til for bilen dinDa kjører mannen ut med bilen snart . Til verksted. Hade søte bilen min .
Vil ha begge inn på badet jeg [emoji23][emoji23] Stort bad da. Drømmen er vaskerom. Men må bygge ut huset da evnt [emoji85] Så får stå som det er
Ja vi for inn et på 160, nå . men gubben er 190 så vi skal prøve å få taki et som er litt lengre for jeg vil også ha vann til halsen.Ah. Vi kvitta oss med badekaret for å få vaskemaskinen opp [emoji14] Haha. Hata badekaret vårt. Det tok stor plass og en viss unge.... minste.... kremt.... tetta hele driten ved å stappe dopapir ned i bunnen på badekaret. Kjempegøy. Så det ble raskt ubrukelig det gitt.
Skal jeg ha badekar igjen skal det være ett mye dypere enn vi hadde. Dekka såvidt over navelen nåt det var fullt. Vil helst bli dekka til hals jeg gitt [emoji41]
[emoji23][emoji23] Herlig gittLevere blod prøve til legen. Se etter slagstøvler til den lille og poste et brev og vaske bilen innvendig ( guttungen fikk taki melkepulveret i går så bilen er litt grå innvendig![]()
Ekstra kos da jaJa han elsker bake![]()
![]()
Vårt første avkom vokser [emoji14]
[emoji23][emoji23] Bra vi er forskjelligeOki det liker ikke jeg![]()
Det er noe drit. Opp og ned trappa som er smal også. Hater kjelleren.Elsker å ha vaskerom! Det er i samme etasje som vi "bor i", ved siden av bad og med dør til kjøkkenet. Mannen mente vi heller burde ha vaskerom i kjelleren. Over. Mitt. Lik.
Haha h7 må ha kg maska . For hele bleset og mulen blir brent og solkrem er værre å få på to ganger daglig.... Men ja hu hater detSå bra! [emoji1] Flere som ikke er glad i masker? Mamma flyr beitet rundt om sommeren og leter etter fluemasker.
Hjemme med lille mens samboer er på jobb.
Så bra. Kjøpe nye tursko/fjellsko og gå til toppen av fjellet bak her. Se på ny trampoline .
Ja. Ekstra herlig daJa vi for inn et på 160, nå . men gubben er 190 så vi skal prøve å få taki et som er litt lengre for jeg vil også ha vann til halsen.
Hehe jo takkLykke til for bilen din
Ja veldigEkstra kos da ja
Ja Hehe[emoji23][emoji23] Bra vi er forskjellige![]()
Åh er jo så gøyMannen monterte trampoline, prater med faren sin dagen etterpå om hvordan han kunne sikre den, og dagen etter igjen måtte han demontere den fra trærne i hagen. Han har bestemt at vi ikke skal ha flere trampoliner. [emoji23]
I dag blir det fisk iallefall. Har noe sei. Steker det og har tikka masala saus over. Og ris tilspagettigrateng i morgen . Og hmmm ...
No alvorlig?Legetime håper jeg
Har masse annet god drikke * gliser* både for gravide og ikke gravide *[emoji12] [emoji12]Du bor jo ikke så langt unna så det er jo mulig[emoji23] liker ikke kaffe da...[emoji23]