Godt å ta det med ro ogsåJeg landa i stolen og vesla og mannen er ute å skrur opp sandkasse. Så her skjer det ikke boe selv om det er mye som skulle vært gjort[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å ta det med ro ogsåJeg landa i stolen og vesla og mannen er ute å skrur opp sandkasse. Så her skjer det ikke boe selv om det er mye som skulle vært gjort[emoji28]
Han er sikkert døden nær, i alle fall om jeg ber ham skifte en bleie [emoji16]
Hehe ikke santJa vært borte i tre timer og 30 sider har blitt laget![]()
Er bra detTitter innom selv hihi
Åh hvilke da?Neida men lysten på hvert sitt par til ungene
Lyden av lerkeHvilken ble det
Åh :/ huff håper det blir roligere fremoverBare mye sykehus og undersøkelser. Det tar litt på psyke og kroppSåååå heldige dere er som har sol [emoji2] Her regner det.
Akkurat nå er han ganske oppegående, men bare vent [emoji23] Jeg har morsom puls å vise til. 125 i liggende hvile, 145 da jeg gikk for å tisse.
Trenger litt søvn på dagen daAh det forklarer saken
Men er de for store til å brukes nå?Jada tror nesten de passer neste sommer
Ja det ser jo ganske gøy utMåtte google[emoji28] Skjønner veldig godt hun vil dit. Det vil jeg og[emoji16]
Er det ikke gøy med litt liv herHer skravles det gitt
Helt borte blir jeg nok ikkeSå bra
Vil savne deg dersom du blir helt borte
Hvor kjøpte du dem?Ja liker de![]()
Godt å ta det med ro også
Det er nok santJada, men vaskerommet fikser seg ikke selv[emoji85]
Og du var så snill å ta den pausen akkurat i en periode jeg nesten ikke var herHelt borte blir jeg nok ikke
Holdt med den pausen for litt siden
Det er jo ikke noe rart, den er jo så fin[emoji7]
Blir et rush til tenker jeg, så kan vi nærme oss normalenÅh :/ huff håper det blir roligere fremover