Min og. Movicol er bedre for henne. Gir mindre mageknip også.Oki . Min går fast på movicol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min og. Movicol er bedre for henne. Gir mindre mageknip også.Oki . Min går fast på movicol
HeisannHeisann jenter![]()
Ble det til at dere dro?Lillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
Koselig daGod morgen jenter gutta sover og chiabatta i ovnen. Bare hunden som holder meg med selskap
Nei det er jo egentlig skikkelig dritt [emoji14] Men jeg blir ikke overrasket lengre. Fordelen har vært at jeg har hatt crp og fått antibiotika de forrige gangene.Det hørtes ikke morsomt ut i det hele dag håper det snur og god bedring
Jeg og [emoji85]Jeg må vel skravle mer for å nå målet
Så koselig daHei[emoji4] Hadde du en fin dag i går?
En kjempefin søndag så langt, med tur og kos[emoji4]
Ikke alltid like lett det der [emoji14]Skulle ha sovet lenger men storebror vekte meg med å skrike. Når jeg kommer inn på rommet hans sover han igjen som babyer flest. Legger meg igjen sovner men da begynner gubben p spille på bassen ( lav dirrende snorking) for flytta på han så han ikke vekker andre i huset.
Men da våkner lillebror i magen og sparker vilt fra seg og jeg innser at jeg er både tørst og sulten * ler*
Skulle ha sovet lenger men storebror vekte meg med å skrike. Når jeg kommer inn på rommet hans sover han igjen som babyer flest. Legger meg igjen sovner men da begynner gubben p spille på bassen ( lav dirrende snorking) for flytta på han så han ikke vekker andre i huset.
Men da våkner lillebror i magen og sparker vilt fra seg og jeg innser at jeg er både tørst og sulten * ler*
God morgen eller ettermiddag nærmer seg jo [emoji23][emoji23] Men samme det [emoji14]God morgen
Men du vil få litt skravletid innimellom?Bursdager
Møter
Fortsatt fotballtreninger og kamper
Det var detHøres ut som en bra dag [emoji6]
Huffda. Hva har skjedd?God morgen alle sammen
Hadde håpet beinet skulle bli bedre i løpet av natta men nei..
Regn ute så tror vi tar inne dag
God morgen alle sammen
Hadde håpet beinet skulle bli bedre i løpet av natta men nei..
Regn ute så tror vi tar inne dag
God morgen[emoji4] hatt ei god natt?
Flere shortser blant annet
He he ja samma detGod morgen eller ettermiddag nærmer seg jo [emoji23][emoji23] Men samme det [emoji14]
Det gjør jeg nokMen du vil få litt skravletid innimellom?
Eller knekker.
Ødela den på fotballtreningHuffda. Hva har skjedd?
Regn her og...