☆ Skravletråd Mai ☆

Lillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
Ble det til at dere dro?

Det hørtes ikke morsomt ut i det hele dag håper det snur og god bedring
Nei det er jo egentlig skikkelig dritt [emoji14] Men jeg blir ikke overrasket lengre. Fordelen har vært at jeg har hatt crp og fått antibiotika de forrige gangene.

Hei[emoji4] Hadde du en fin dag i går?
En kjempefin søndag så langt, med tur og kos[emoji4]
Så koselig da :D Hadde det kjempefint. Vær veldig fint vær. Så vi satt ute store deler av kvelden :D

Skulle ha sovet lenger men storebror vekte meg med å skrike. Når jeg kommer inn på rommet hans sover han igjen som babyer flest. Legger meg igjen sovner men da begynner gubben p spille på bassen ( lav dirrende snorking) for flytta på han så han ikke vekker andre i huset.

Men da våkner lillebror i magen og sparker vilt fra seg og jeg innser at jeg er både tørst og sulten * ler*
Ikke alltid like lett det der [emoji14]

Skulle ha sovet lenger men storebror vekte meg med å skrike. Når jeg kommer inn på rommet hans sover han igjen som babyer flest. Legger meg igjen sovner men da begynner gubben p spille på bassen ( lav dirrende snorking) for flytta på han så han ikke vekker andre i huset.

Men da våkner lillebror i magen og sparker vilt fra seg og jeg innser at jeg er både tørst og sulten * ler*

Hehe, ikke lett å få ro[emoji23]

Back
Topp