☆ Skravletråd Mai ☆

Spennende :) hvor ofte ber dere?
5 ganger om dagen vanligvis, noen dager går ikke det da og spesielt på vinteren tar vi flere bønner i et siden det er kort tid mellom dem

Så dumt[emoji13] hva var det?
Uv drakten jeg ville ha til mellomste var utsolgt i hennes størrelse den dagen jeg fant ut de hadde fått inn. På butikken her fikk de, i år som i fjor, bare inn Uv tøy til gutter.

Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.

Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Huff håper den er borte og at du har fått sove noe

Fikk meg en halv episode med Shameless og en skål is, lille var sovnet etter mye vugging, men våknet da jeg prøvde å lirke meg unna, så jeg gikk og overlot til mannen å ta ei økt. Nå griner han igjen, så nå stikker jeg og pusser tennene. Lurer på hva som egentlig plager han, stakkar. Han sover jo nesten, bare griner.

Stakkars lille[emoji20] håper natta gikk greit!

Lillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
Tja 86 årsdag er ikke noe rundt tall så ville heller hvert hjemme, synd om han skulle smitte henne også

S0 bra:) bare om det ikke hadde regnet. Men nå trenger jordene og beitene vannet får å komme seg
Ja så godt for noe. Blir 20 her i dag. Herlig . Blir grilling og masse is. I morgen blir det ikke mer enn 10 grader

Hmm ikke alltid lett med gaver. Skal ha 41årsgave og til 90åring

Back
Topp